Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af CRHM
edinger skrev:Denne her er Full HD (link) ;)
Ja, men der står ikke på Harald-Nyborgs hjemmeside om det er B eller V modellen. Men ud fra hvad de skriver opløsningen er må man gå ud fra at det er B-modllen der kun er HD-Ready?
CRHM skrev:
edinger skrev:Denne her er Full HD (link) ;)
Ja, men der står ikke på Harald-Nyborgs hjemmeside om det er B eller V modellen. Men ud fra hvad de skriver opløsningen er må man gå ud fra at det er B-modllen der kun er HD-Ready?
Jeg mener bare at ham der købte den herinde fra, konstaterede at det var den med FullHD, men er ikke sikker.
Som I kan se af brugeren Danishrams indlæg i tråden her, var det i sin tid ikke den HD-ready PB560, men Full HD-skærmen PB660, han erhvervede sig i Harald Nyborg.

Den har de så åbenbart ikke mere. Deraf forvirringen.
Overvejer selv at hoppe på denne model til at erstatte et 40" samsung LCD tv fra 2010 da jeg godt kan lide plasma billedet.

Er dog i tvivl om dithering støjen bliver et problem da det er et 50" med HD-ready opløsning, nogen som har erfaringer med dette, måske især på LG´s modeller?
Jeg sidder godt og vel 3 meter fra tv´et :)
Den er selvfølgelig også en mulighed :) Men hvis dithering støjen ikke var særlig synlig på PB560 og nogen havde erfaring med det på enten den eller lign modeller fra LG, så ville det være et fedt for mig om panelet er Full hd eller HD-ready :) Jeg har heller ikke noget at bruge ekstra funktionerne på PB660´eren til.
@BrunoB:

Hvad hulker du over? At det lykkedes dig at få en superskærm, mens tid var? Det skal du da snarere glæde dig over.
BrunoB skrev:Det var vist PH der engang sagde at den der forveksler spøg med alvor har ikke forstået nogen af delene. O_O
Og pointen må så i det her tilfælde være, at du troede, du var sjov.
Af BrunoB
Haha. Det er vist det der hedder at en karl smart bemærkning backfire.
Tror du ikke at du skulle checke forskellen på sjov og spøg.
For det er tydeligt at du tror det er det samme.
Så min henvisning til PH passer vist meget godt. :D
For han var intelligent nok til at kende forskel O_O