Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Mit udmærkede Samsung EU46ES6715 har fungeret fint lige til i dag, hvor det godt nok finder min trådløse router men ikke kan komme på internettet. Internettet fungerer fint på telefoner og PC'er.

Jeg har prøvet at genstarte routeren samt TV'et.

Er der nogen, der har et godt bud?

Mvh
Jmoller
Ifølge Samsung support skyldes det deres egen server, hvilken ville de ikke sige. Men problemet liger hos samsung selv og de "arbejder" på det... Har de så gjort de sidste par dage :( spurgte så også om et sted hvor man kunne se efter opdaterings status, men denne eksistere heller ikke... Så tålmodighed til samsungs medarbejdere på den her...:-(
Af MC2=E
Som meget flittig Samsung SmartTV bruger i 4 år, opstod problemet hos mig for første gang 24 februar 2015. Problemet er på Samsung TV samt Samsung BD afspiller med SmartTV funktion.
Når man Googler fænomenet kan man se at 1 mill. amerikanere har oplevet tilsvarende problem i de senere år. Og ingen af dem har beskrevet en egentlig afhjælpning af problemet.
Jeg håber at Pawfriis får ret, og at der snart kommer en update,- ellers er det vel AppleTV og Chromecast som skal løse problemet....!
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Samsung har netop skrevet sådan her på twitter:

SmartHub-problemet er løst! Genstart TV, gå ind i Smart Hub, og lad det opdatere (tager ca. 2 minutter)