Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af wiso
#212751
Kan oplyse det ikke er muligt at logge på diverse apps med internetforbindelse på Samsung tv.

Har talt med Samsung support. De har desværre nogle problemer ...

Spurgte om de regnede med at løse det i dag. Svarede først "måske". Men tilføjer så bagefter: "Prøv hellere om en dag eller to". Håber ikke det bliver det sidste. :((

Blot til info.
#212755
Tak for info.

Har prøvet hele eftermiddagen at komme på.
Jeg kan komme på routeren, men ikke internettet.

Jeg kunne dog godt downloade og installere den seneste firmware - underligt.

Peter
#212771
peterbf skrev:Tak for info.

Har prøvet hele eftermiddagen at komme på.
Jeg kan komme på routeren, men ikke internettet.

Jeg kunne dog godt downloade og installere den seneste firmware - underligt.

Peter
Det er fordi internettet på samsung går igennem samsung's netværk og derefter ud i den frie internet. derfor kan man godt hente firmware osv men ikke gå på nettet