Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jimmi
Nå, jeg har lige talt med Samsung og nu har de resat mine apps via servicemenuen og bedt mig vente fem minutter med at tænde TV'et. Det mente de skulle løse det. Vi får se :)
Af seangomes
Følger lige da mit stadigvæk ikke virker! :)
Af Jimmi
Gjorde ingen forskel - begge apps virker stadigvæk ikke.
Af seangomes
Det er fuldstændig latterligt...

Har du opdateret TVet via USB eller TV opdatering? (Jeg via tv opdatering)

Hvornår er dit TV købt? På black friday i bilka/føtex?? (Mit tv på sidstenævnte)
Af Jimmi
Via USB, men det er jo samme firmware så det bør ikke gøre nogen forskel.

De Samsung supportere sidder jo bare og skyder med spredehagl. Jeg ringer til dem igen i morgen eller på onsdag, og så må de komme med en løsning eller selv sende en mand ud og fikse det - der er jo stadig 24 måneders reklamationsret, så de må bare fikse det.

Det er købt den 11. januar hos Elgiganten i Glostrup.
Af seangomes
Okay ja det burde være det samme.

Det kan være jeg ringer i morgen.

Må ærligt indrømme jeg er træt af at høre på deres forklaringer og at det virker nu... "Ja det er derfor jeg ringer jo??" :)

Vi må håbe det snart går i orden
Af wrale
Jeg fik mit 40h7005 ind ad døren igår, og efter opsætningen og download af nyeste firmware virkede Netflix ikke. Jeg fik en blanding af alle fejlene. Jeg ventede et par timer med slukket tv, og derefter virkede det helt som det skulle :)
Af Jimmi
Jeg har lige talt med Samsung, og ham jeg nu talte med fortalte at de skulle have nogle informationer fra servicemenuen som de skulle sende videre internt. Så nu ringer han til mig i aften. Men det kunne de jo passende have gjort i aftes da de havde fat i servicemenuen istedet for at spilde yderligere tid.

Han prøvede også at bilde mig ind, at problemet lå hos Netflix. Men Samsung har jo tidligere indrømmet at fejlen lå hos dem selv. Nå men, han vidste ikke lige hvordan det hang sammen, sagde han så.

Jeg er godt og grundig træt af deres imkompetence - det er en børnehave. De fægter fuldstændig i blinde, og man får forskellige informationer og løgne. Jeg nævnte også at YouSee app ikke fungerer, men det havde han aldrig hørt om. Bullshit.
Af Mollens
Virker heller ikke for mig. Hverken netflix eller YouSee app.
Af Jimmi
Så har Samsung fået informationerne fra mit TV, og så bør jeg modtage en mail om nogle dage.
Af HFO
Jimmi skrev:Så har Samsung fået informationerne fra mit TV, og så bør jeg modtage en mail om nogle dage.
Hej Jimmi
Jeg er på samme app-niveau. Jeg fik hjælp af en Samsungsupporter 2 gange i forgårs. De roede med fjernadministrationen et par gange, men måtte give op. De har nu videresendt oplysningerne som han kaldte det til Samsung.
Jeg venter pænt på qat de kontakter mig.
Jeg har haft TV'et i næsten en måned og synes også det går lige vel langsomt.
Af Jimmi
HFO skrev: Hej Jimmi
Jeg er på samme app-niveau. Jeg fik hjælp af en Samsungsupporter 2 gange i forgårs. De roede med fjernadministrationen et par gange, men måtte give op. De har nu videresendt oplysningerne som han kaldte det til Samsung.
Jeg venter pænt på qat de kontakter mig.
Jeg har haft TV'et i næsten en måned og synes også det går lige vel langsomt.
Ok, så må vi kæmpe i fællesskab :)
Af seangomes
Hos mig stadigvæk problemer desværre..
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21