Log ind med sociale netværk
9. feb 2015, 19:43
Via USB, men det er jo samme firmware så det bør ikke gøre nogen forskel.
De Samsung supportere sidder jo bare og skyder med spredehagl. Jeg ringer til dem igen i morgen eller på onsdag, og så må de komme med en løsning eller selv sende en mand ud og fikse det - der er jo stadig 24 måneders reklamationsret, så de må bare fikse det.
Det er købt den 11. januar hos Elgiganten i Glostrup.
De Samsung supportere sidder jo bare og skyder med spredehagl. Jeg ringer til dem igen i morgen eller på onsdag, og så må de komme med en løsning eller selv sende en mand ud og fikse det - der er jo stadig 24 måneders reklamationsret, så de må bare fikse det.
Det er købt den 11. januar hos Elgiganten i Glostrup.
10. feb 2015, 10:42
Jeg har lige talt med Samsung, og ham jeg nu talte med fortalte at de skulle have nogle informationer fra servicemenuen som de skulle sende videre internt. Så nu ringer han til mig i aften. Men det kunne de jo passende have gjort i aftes da de havde fat i servicemenuen istedet for at spilde yderligere tid.
Han prøvede også at bilde mig ind, at problemet lå hos Netflix. Men Samsung har jo tidligere indrømmet at fejlen lå hos dem selv. Nå men, han vidste ikke lige hvordan det hang sammen, sagde han så.
Jeg er godt og grundig træt af deres imkompetence - det er en børnehave. De fægter fuldstændig i blinde, og man får forskellige informationer og løgne. Jeg nævnte også at YouSee app ikke fungerer, men det havde han aldrig hørt om. Bullshit.
Han prøvede også at bilde mig ind, at problemet lå hos Netflix. Men Samsung har jo tidligere indrømmet at fejlen lå hos dem selv. Nå men, han vidste ikke lige hvordan det hang sammen, sagde han så.
Jeg er godt og grundig træt af deres imkompetence - det er en børnehave. De fægter fuldstændig i blinde, og man får forskellige informationer og løgne. Jeg nævnte også at YouSee app ikke fungerer, men det havde han aldrig hørt om. Bullshit.
12. feb 2015, 20:37
Jeg er på samme app-niveau. Jeg fik hjælp af en Samsungsupporter 2 gange i forgårs. De roede med fjernadministrationen et par gange, men måtte give op. De har nu videresendt oplysningerne som han kaldte det til Samsung.
Jeg venter pænt på qat de kontakter mig.
Jeg har haft TV'et i næsten en måned og synes også det går lige vel langsomt.
Jimmi skrev:Så har Samsung fået informationerne fra mit TV, og så bør jeg modtage en mail om nogle dage.Hej Jimmi
Jeg er på samme app-niveau. Jeg fik hjælp af en Samsungsupporter 2 gange i forgårs. De roede med fjernadministrationen et par gange, men måtte give op. De har nu videresendt oplysningerne som han kaldte det til Samsung.
13. feb 2015, 09:21
HFO skrev: Hej JimmiOk, så må vi kæmpe i fællesskab

Log ind med sociale netværk