Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mannen66
Samsung Norge:
Hei Steinar! Vi er klar over at det er enkelte problemer med Netflix-appen på noen Samsung-TV'er, og jobber på å utvikle en programvare som løser problemet! Vi er lei for ulemper det måtte medføre, men gjør alt vi kan for å løse problemet innenfor kort tid
//Bettina

Steinar Elnes:
Jaha. Hvor mange måneder er kort tid?

Samsung Norge:
Vi har dessverre ingen informasjon på nåværende tidspunkt om når programvaren vil være klar, men vi skynder oss alt vi kan
//Bettina

Samsung Norge:
Vi har fått informasjon nå om at oppdateringen kommer i løpet av uka
//Bettina
Af Jimmi
Fint nok de får fikset Netflix, hvis de gør det uden at introducere nye fejl, men er jeg den eneste for hvem YouSee appen heller ikke fungerer?
Af Retteren
Min Netflix ville pludselig ikke afspille Hobbitten her til aften, selvom forbindelses checken til Netflix sagde OK (mit HU7505 har ellers fungeret upåklageligt med netflix).

Dette løste sig ved at jeg opdaterede TV'ets firmware til version 2210.

Så til alle dem som venter på en netflixfix, prøv om I kan installere den nye FW.
Af chamtl
Samsung har i dag ringet til mig og fortalte at firmwaren er udskud til mandag pga at der skulle rettes nogle fejl. Så vi må vente til mandag på et fix til netflix

/Claus
Af Jens12
Ja, opdateringer er ude!!

Men for mig var glæden ganske kort :(

Er der andre, der får samme fejlmeddelelse?
Vedhæftede filer
Unavngivet.jpg
Unavngivet.jpg (103.46 KiB) Vist 6201 gange
Af Mannen66
Som vi ser så er filen datert 29/1.
Syns det tar lang tid å legge ut for nedlasting....

Får feil på filen upgrade.msd også når jeg åpner den med 7zip.
Vedhæftede filer
Samsung_update2.jpg
Samsung_update2.jpg (71.69 KiB) Vist 6148 gange
Af Dogacc
Yup, samme fejl her. Pinligt.
Af Jens12
Meget pinligt!

Jeg har lige snakket med Samsung Support, og de var overbevist om, at filen burde skulle løse problemet og var ikke bekendt med, at filen skulle være corrupted.
De forslog følgende:
1) Prøv med en ny USB-nøgle. Jeg har prøvet med to, der gav samme resultat.
2) Hent filen fra den svenske side. Dette har jeg ikke forsøgt, men kan se, at problemet er det samme i Norge (jf. Mannen66's indlæg). Går ikke ud fra, at den svenske fil, vil gøre nogen forskel.

Supportmedarbejderen ville give besked videre. Han vidste ikke, hvornår opdateringen ville blive tilgængelig via TV'et.
Af Isthmus
Har lige være på chatten med support og de er godt klar over fejlen nu, men vidste ikke noget om hvornår det blev fixet
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 21