28. jan 2015, 21:38
#211598
Samsung Norge:
Hei Steinar! Vi er klar over at det er enkelte problemer med Netflix-appen på noen Samsung-TV'er, og jobber på å utvikle en programvare som løser problemet! Vi er lei for ulemper det måtte medføre, men gjør alt vi kan for å løse problemet innenfor kort tid
//Bettina
Steinar Elnes:
Jaha. Hvor mange måneder er kort tid?
Samsung Norge:
Vi har dessverre ingen informasjon på nåværende tidspunkt om når programvaren vil være klar, men vi skynder oss alt vi kan
//Bettina
Samsung Norge:
Vi har fått informasjon nå om at oppdateringen kommer i løpet av uka
//Bettina
Hei Steinar! Vi er klar over at det er enkelte problemer med Netflix-appen på noen Samsung-TV'er, og jobber på å utvikle en programvare som løser problemet! Vi er lei for ulemper det måtte medføre, men gjør alt vi kan for å løse problemet innenfor kort tid
//Bettina
Steinar Elnes:
Jaha. Hvor mange måneder er kort tid?
Samsung Norge:
Vi har dessverre ingen informasjon på nåværende tidspunkt om når programvaren vil være klar, men vi skynder oss alt vi kan
//Bettina
Samsung Norge:
Vi har fått informasjon nå om at oppdateringen kommer i løpet av uka
//Bettina