21 jan 2015, 17:37
Hej Flatpanels
Jeg er i den meget uheldige situation at mit Panasonic V10 er død.
Dioden blinker rød 5 gange, og har søgt lidt men har ikke kunne finde ud af fejlen.
Jeg regner med at det er dødt og at jeg skal have et nyt.
Jeg vil MAX bruge 8000 på et nyt og gerne et 55" eller derover.
Jeg vil meget gerne have et pænt billede og i smart dele vil det være en fordel at kunne se Netflix Viaplay og HBO nordic.
Jeg kunne virkelig bruge lidt hjælp og håber at i vil tage jer tid. TAK!
Efter at have læst lidt omkring viste jeg at jeg skulle se på Panasonic AS640/650 og
Sony W805/W828.
Jeg må nok sige at jeg ikke har meget til overs for samsung men kender derimod ikke meget til LG og Philips.
Jeg har så været lidt rundt i dag og har set på Panasonic AS640 og AS650 hvilket var skuffende.
Så en udsendelse fra DR1 og DR3. DR1 var alt andet end kønt mens der på DR3 kørte VM håndbold som egentligt stod ok. Jeg var inde og sætte dem til Bio profilen i stedet for dynamisk.
Jeg synes dog at de er extremt langsomme i menuer osv.
Jeg så et LG 55UB820V i bilka som vil komme på tilbud til 8000 på lørdag, og som det hang der med demofilmen så det da også hammer godt ud. Og smart menu var ganske hurtig.
Der var intet tv antenne forbundet med tv'et så jeg kunne ikke se det.
Jeg har ikke fundet et Sony W805/W828 men tager ud og leder igen i morgen.
Er her nogen der har erfaringer med det omtalte LG?
Jeg er i den meget uheldige situation at mit Panasonic V10 er død.
Dioden blinker rød 5 gange, og har søgt lidt men har ikke kunne finde ud af fejlen.
Jeg regner med at det er dødt og at jeg skal have et nyt.
Jeg vil MAX bruge 8000 på et nyt og gerne et 55" eller derover.
Jeg vil meget gerne have et pænt billede og i smart dele vil det være en fordel at kunne se Netflix Viaplay og HBO nordic.
Jeg kunne virkelig bruge lidt hjælp og håber at i vil tage jer tid. TAK!
Efter at have læst lidt omkring viste jeg at jeg skulle se på Panasonic AS640/650 og
Sony W805/W828.
Jeg må nok sige at jeg ikke har meget til overs for samsung men kender derimod ikke meget til LG og Philips.
Jeg har så været lidt rundt i dag og har set på Panasonic AS640 og AS650 hvilket var skuffende.
Så en udsendelse fra DR1 og DR3. DR1 var alt andet end kønt mens der på DR3 kørte VM håndbold som egentligt stod ok. Jeg var inde og sætte dem til Bio profilen i stedet for dynamisk.
Jeg synes dog at de er extremt langsomme i menuer osv.
Jeg så et LG 55UB820V i bilka som vil komme på tilbud til 8000 på lørdag, og som det hang der med demofilmen så det da også hammer godt ud. Og smart menu var ganske hurtig.
Der var intet tv antenne forbundet med tv'et så jeg kunne ikke se det.
Jeg har ikke fundet et Sony W805/W828 men tager ud og leder igen i morgen.
Er her nogen der har erfaringer med det omtalte LG?