lindegaard skrev:
Jeg ombytter mit idag og kan heller ikke lige pt finde noget der matcher det på bl.a specs, hvis de da fungerer he he.
det med lysgennemslag ved jeg stadig ikke hvordan jeg skal kunne se om er der, skal nok ha´vist hvordan det ser ud for at kunne tale med om det, men min skærm virkede meget "lys" på nogen billeder, selv efter kalibrering (den simple, efter anvisninger herfra), dwet syntes dog at blive lidt bedre efter nogen dages brug.
Jeg ved ikke om det har nogen indvirkning, men selv min bedre halvdel kommenterde på at hun faktisk syntes den var bedre nu, lige inden den kom tilbage i kassen, end den havde været i starten.. altså at den lige skal "sætte" sig, lidt ligesom en bil lige skal køres til, hvis det giver nogen mening.
har du prøvet dette:
http://tft.vanity.dk
jeg ved ikke lige hvad det gør andet end det giver nogle skærmbilleder hvor man kan se mulige fejl.
henter mit nye efter arbejde senere i aften. 
Jeg bruker ikke å sjekke veldig aktivt etter feil til å begynne med når jeg har kjøpt TV.
Først stiller jeg inn bildemoduser slik jeg vil ha den. Bruke den samme som deg i film modus. Så ser jeg litt av en film med mørke scener, feks Batman. Både med lyset på og av. Da ser jeg om jeg merker noe særlig til lysgjennomslaget.
Jeg ser fotball kamp eller FIFA så ser jeg etter DSE.
Jeg ser selvfølgelig vanlig TV osv.
Hvis det jeg ser ikke er særlig alvorlig, eller iriterende så sjekker jeg ikke ut noe mere. For hvis jeg sjekker nøye med for eksempel den linken du sendte meg å finner feil. Så vedt jeg at de feil er der, å jeg begynner å iritere meg.
Jeg har funnet ut at det omtrent altid vil være et eller annet på LED tv, så når jeg har funnet et eksemplar som ikke plager meg nevneverdig ved mitt bruk vil jeg ikke sjekke mere nøye etter feil.
Da blir det bare så man returnerer og returnerer og returnerer tror jeg...
Den Sony modellen jeg hadde var dårlig, å jeg kunne lett se det når jeg så på film og også når jeg spilte spill. Så da sjekket jeg det ekstra, å det viste seg å være ekstremt. Du kan sjekke det med et svart bildet. Det skal jo være svart, å det er jo ikke det på bildet som du kanskje ser.