12 jan 2015, 22:06
Jeg har bestilt et sony 65 tommer i dag i Elgiganten i Aalborg ,det kommer på fredag
Bendy skrev:Jeg har bestilt et sony 65 tommer i dag i Elgiganten i Aalborg ,det kommer på fredagTak for den info.
ReGaL skrev:Bendy skrev:Jeg har bestilt et sony 65 tommer i dag i Elgiganten i Aalborg ,det kommer på fredagTak for den info.
Har netop kontaktet Elgiganten for at finde ud af om det virkelig kan passe, at de er skåret så hårdt op på deres butikker.
Bendy skrev:Hejsa så må det være sony der har et restlager på dem ,for elgiganten havde dem ikke i deres butikker ,og dem i Aalborg bestilte 1 stk i Sverige til mig kl 19 om aftenenJeg kan se at Expert har samme tilbud, så håber de kan skabe mirakler i morgen.
mainleif skrev:jeg har selv samsung modellen 7005 og kender en med sony modellen som jeg bruger meget. Funktionalitetsmæssigt går jeg ud fra at 7005 og 7505 ens. Og min erfaring med sony vs samsung for de nævnte modeller er at Samsung er LANGT foran med funktionalitet. Det er væsentlig hurtigere at bevæge sig rundt i menuerne på samsungen og når du starter sonyen går der et halvt til et helt minut før du kan bruge de forskellige funktioner (guide m.v.). Sonyen kan ikke sættes til generelt at optage ekstra tid før/efter. Sonyen kan ikke spole i optagelserne rigtigt - den viser bare billeder og det er derfor ret svært lige at spole hen over reklamerne. Sonyen kan ikke optage 2 programmer samtidig. Sonyen kan ikke vise info for optagede programmer. Du kan ikke definere en brugerliste af kanaler som du zapper i. Du er nød til at zappe samtlige kanaler (muligvis har jeg ved dette punkt overset noget). Sonyen er dobbelt så tyk som samsung (ihvertfald for 46" modellen) samt stor tung og kluntet. Menuerne er meget bedre i samsung end i sony og du kan med samsung feks nemt se hvad du optager. På sony er der ydermere det problem at hvis du kommer til at trykke på stop knappen så stopper optagelsen så uanset hvilke kanal du står på. Samtidig er der tilsyneladende en bug som gør at du bagefter ikke kan starte optagelsen igen på samme kanal/program. Med samsung får du mange flere populære apps. Sony har feks ikke tv3play.Meget af det skrevne ovenfor holder ikke vand, ved ikke om profilen er den samme, men det samme sludder omkring X85 modellen er blevet anført på Recordere.dk.
Ovennævnte var kun lige forskellige jeg i flæng kan huske.
Eneste problem med samsung som selvfølgelig ikke er uvæsentlig men som formentlig bliver løst er at netflix ikke virker samt for mit vedkommende problem med harddisken måske ikke får strøm nok og derved bliver lidt ustabilt.
Mht billedkvalitet står begge modeller flot.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.