14 jan 2015, 01:24
Grøn kant i venstre side
20150113_224017.jpg (344.52 KiB) Vist 5162 gange
blåt lys i nederste hjørne
20150113_104227.jpg (356.17 KiB) Vist 5162 gange
Så fik jeg en sådan indenhus, og har lige et par spørgsmål til ligesindede brugere af enten denne skærm eller anden Samsung med lignende problemer.
Til at starte med var jeg ikke synderligt begejstret, syntes faktisk at flere af kanalerne så underlige ud, samme sagde fruen.
lettere grynede og til tider uskarpe.
så kalibrerede jeg den efter dette link:
https://www.avforums.com/threads/samsun ... s.1918417/
og det gav klart en forbedring.
både før og efter kalibrering har jeg sådan noget blåt lys fra begge nederste hjørner på panelet, og en grøn kant i venstre side??
ved at gå i service menuen fandt jeg ud af at det er et AUO panel og altså ikke et samsung.
Har det nogen betydning ? er der flere problemer med disse paneler, for umiddelbart finder jeg både den grønne linie/streg underlig og det blå lys, som mest af alt ses i mørke sener er da også irriterende.
som ved så mange andre H7005 brugere kan mit netflix heller ikke loade, det angiver samme fejl som andre har nævnt: Netflix fejl nw-4-8.
HBO og Viaplay har ingen problemer.
Yousee kan jeg heller ikke få igang, den står bare og kører, sort skærm med yousee logo, og efter 5 min, slog jeg den fra igen ??
Håber andre med godt eller dårligt, byder ind med inputs osv.
Til at starte med var jeg ikke synderligt begejstret, syntes faktisk at flere af kanalerne så underlige ud, samme sagde fruen.
lettere grynede og til tider uskarpe.
så kalibrerede jeg den efter dette link:
https://www.avforums.com/threads/samsun ... s.1918417/
og det gav klart en forbedring.
både før og efter kalibrering har jeg sådan noget blåt lys fra begge nederste hjørner på panelet, og en grøn kant i venstre side??
ved at gå i service menuen fandt jeg ud af at det er et AUO panel og altså ikke et samsung.
Har det nogen betydning ? er der flere problemer med disse paneler, for umiddelbart finder jeg både den grønne linie/streg underlig og det blå lys, som mest af alt ses i mørke sener er da også irriterende.
som ved så mange andre H7005 brugere kan mit netflix heller ikke loade, det angiver samme fejl som andre har nævnt: Netflix fejl nw-4-8.
HBO og Viaplay har ingen problemer.
Yousee kan jeg heller ikke få igang, den står bare og kører, sort skærm med yousee logo, og efter 5 min, slog jeg den fra igen ??
Håber andre med godt eller dårligt, byder ind med inputs osv.
Vedhæftede filer
20150113_224017.jpg (344.52 KiB) Vist 5162 gange
20150113_104227.jpg (356.17 KiB) Vist 5162 gange
jeg er ved at være hooked på samsungs produkter igen.