Log ind med sociale netværk
12 jan 2015, 03:26
Michael77 skrev:Er der noget nyt i sagen? mit næste tv bliver måske også 7005 nemlig...men gider skutte købe det hvis det "hakker" ved hurtig bevægelserJeg har denne modellen og har ingen problemer med hakking, hverken ved sport eller fartsfylte actionscener.
12 jan 2015, 08:23
Jeg har hverken problemer med Netflix eller hakkende udsendelser (Boxer), dog oplever jeg ofte lydudfald på enkelte kanaler. Antennesignalet er 100% med ingen bitfejl, men måske bliver TV'et overstyret pga. for godt signal?
12 jan 2015, 08:29
/Claus
flatwee skrev:Jeg har hverken problemer med Netflix eller hakkende udsendelser (Boxer), dog oplever jeg ofte lydudfald på enkelte kanaler. Antennesignalet er 100% med ingen bitfejl, men måske bliver TV'et overstyret pga. for godt signal?Hvilken software version har du på dit fjernsyn? Min netflix virker stadig ikke.
/Claus
12 jan 2015, 09:51
flatwee skrev:Jeg kører 1200.2 og TV'et sidder på LANHmm, samme version og Serup som mig. Men mit virker ikke.
12 jan 2015, 10:01
Kører din router UPNP? Det gør min ikke.
Ellers er der kun én ting og gøre, det er at oprette en sag hos Samsung og dermed lægge noget pres på dem.
Ellers er der kun én ting og gøre, det er at oprette en sag hos Samsung og dermed lægge noget pres på dem.
12 jan 2015, 19:44
Hold da op med aktivitet! Lækkert med debat 
Sorry jeg først ser alle jeres svar nu, men har været på ferie
Jeg kan se mit Samsung tv har opdateringen 1200.2
Ser ud til TVet selv har hentet firmwaren uden jeg har set det?
Desværre virker mit Netflix stadigvæk ikke! (Har prøvet at nulstille smart-hub)
Det er godt nok frustrerende!!!
Det giver da ingen mening, at det virker på nogle 7005 modeller, hvis det skulle være en firmware fejl???
Nogle som har fået en ETA på hvornår Samsung skulle have fixet dette?
Sorry jeg først ser alle jeres svar nu, men har været på ferie
Jeg kan se mit Samsung tv har opdateringen 1200.2
Ser ud til TVet selv har hentet firmwaren uden jeg har set det?
Desværre virker mit Netflix stadigvæk ikke! (Har prøvet at nulstille smart-hub)
Det er godt nok frustrerende!!!
Det giver da ingen mening, at det virker på nogle 7005 modeller, hvis det skulle være en firmware fejl???
Nogle som har fået en ETA på hvornår Samsung skulle have fixet dette?
12 jan 2015, 20:37
Tjek den tråd der kører her i forum omkring emnet:
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... 24&t=32673
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... 24&t=32673
12 jan 2015, 22:15
Super jeg følger med derinde
Har smidt min post derinde også, så I kan tilføje mig på jeres liste
13 jan 2015, 12:34
indrømmet, man bliver jo lidt farvet af alle de skriverier om fejlbehæftede skærme fra denne producent, så var nok lidt mere observant da det blev tændt første gang i går aftes, og fandt da også noget blåligt skær fra de 2 nederste hjørner, som jeg syntes fadt i øjnene ved den mørke opstartsskærm.
har i andre tilsvarende?
jeg syntes jeg så en anden bruger havde lagt et billede op af noget tilsvarnde, men kan ikke finde den tråd igen, det kan selvfølgelig være det var en anden model.
ellers syntes jeg navigationen fungerer fint, har ikke netflix så aner af gode grunde ikke om det virker.
da jeg hentede denne skærm havde de jo samtidig sat deres panasonic as650e til samme pris, men den er uden twin tuner, ellers var den nok røget i kurven i stedet.
nu ser vi om den her kan leve op til forventningerne, ellers må den retur, og så går turen til sverige efter en as750e med twin tuner istedet.
hvorfor så ikke gøre det med det samme? fordi jeg ikke helt kan finde ud af om, hvis der skulle laves noget på garantien, det så gøres her i DK, eller om varen så skal til SE.
det kunne jo være rart bare at køre den til elgiganten i DK fremfor at skulle over sundet i sådan et tilfælde.
lige nu fåes den til ca. 9000 Dkr, mod prisen herhjemme pt på 12000 Dkr.
jeg prøver lige at ta et par billeder af det blålige skær, og ligger det op.
vil lige forsøge at kalibrere tv´et også.
seangomes skrev:Super jeg følger med derindehar pr. igår ogsåerhvervet mig et sådant tv, så er da spændt på hvad andre har erfaringer med.
indrømmet, man bliver jo lidt farvet af alle de skriverier om fejlbehæftede skærme fra denne producent, så var nok lidt mere observant da det blev tændt første gang i går aftes, og fandt da også noget blåligt skær fra de 2 nederste hjørner, som jeg syntes fadt i øjnene ved den mørke opstartsskærm.
har i andre tilsvarende?
jeg syntes jeg så en anden bruger havde lagt et billede op af noget tilsvarnde, men kan ikke finde den tråd igen, det kan selvfølgelig være det var en anden model.
ellers syntes jeg navigationen fungerer fint, har ikke netflix så aner af gode grunde ikke om det virker.
da jeg hentede denne skærm havde de jo samtidig sat deres panasonic as650e til samme pris, men den er uden twin tuner, ellers var den nok røget i kurven i stedet.
nu ser vi om den her kan leve op til forventningerne, ellers må den retur, og så går turen til sverige efter en as750e med twin tuner istedet.
hvorfor så ikke gøre det med det samme? fordi jeg ikke helt kan finde ud af om, hvis der skulle laves noget på garantien, det så gøres her i DK, eller om varen så skal til SE.
det kunne jo være rart bare at køre den til elgiganten i DK fremfor at skulle over sundet i sådan et tilfælde.
lige nu fåes den til ca. 9000 Dkr, mod prisen herhjemme pt på 12000 Dkr.
jeg prøver lige at ta et par billeder af det blålige skær, og ligger det op.
vil lige forsøge at kalibrere tv´et også.
jeg er ved at være hooked på samsungs produkter igen.
13 jan 2015, 13:11
fandt så også ud af at det er et AUC panel, og ikke et Samsung.
er der her noget jeg skal være opmærksom på ?
er der her noget jeg skal være opmærksom på ?
jeg er ved at være hooked på samsungs produkter igen.
13 jan 2015, 14:25
Er det ikke Samsung som laver panelet? Jeg havde startet en tråd herinde om samme tvivl tidligere, men havde ikke modtaget noget svar.
Bør man køre en pixel test og hvad anbefales i så fald at benyttes til det?
Har I kalibreret jeres efter de settings som findes i H8005 testen her:
http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1401084974
Bør man køre en pixel test og hvad anbefales i så fald at benyttes til det?
Har I kalibreret jeres efter de settings som findes i H8005 testen her:
http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1401084974
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto