Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Michael77
Er der noget nyt i sagen? mit næste tv bliver måske også 7005 nemlig...men gider skutte købe det hvis det "hakker" ved hurtig bevægelser :)
Af BigBadAde
Michael77 skrev:Er der noget nyt i sagen? mit næste tv bliver måske også 7005 nemlig...men gider skutte købe det hvis det "hakker" ved hurtig bevægelser :)
Jeg har denne modellen og har ingen problemer med hakking, hverken ved sport eller fartsfylte actionscener.
Af flatwee
Jeg har hverken problemer med Netflix eller hakkende udsendelser (Boxer), dog oplever jeg ofte lydudfald på enkelte kanaler. Antennesignalet er 100% med ingen bitfejl, men måske bliver TV'et overstyret pga. for godt signal?
Af chamtl
flatwee skrev:Jeg har hverken problemer med Netflix eller hakkende udsendelser (Boxer), dog oplever jeg ofte lydudfald på enkelte kanaler. Antennesignalet er 100% med ingen bitfejl, men måske bliver TV'et overstyret pga. for godt signal?
Hvilken software version har du på dit fjernsyn? Min netflix virker stadig ikke.

/Claus
Af flatwee
Hvordan oplever du ellers navigation rundt i TV'et? Jeg synes det nogle gange er lidt langsomt og TV'et lagger lidt
Af seangomes
Hold da op med aktivitet! Lækkert med debat :)

Sorry jeg først ser alle jeres svar nu, men har været på ferie :)

Jeg kan se mit Samsung tv har opdateringen 1200.2

Ser ud til TVet selv har hentet firmwaren uden jeg har set det?

Desværre virker mit Netflix stadigvæk ikke! (Har prøvet at nulstille smart-hub)

Det er godt nok frustrerende!!! :(

Det giver da ingen mening, at det virker på nogle 7005 modeller, hvis det skulle være en firmware fejl???

Nogle som har fået en ETA på hvornår Samsung skulle have fixet dette?
seangomes skrev:Super jeg følger med derinde

Har smidt min post derinde også, så I kan tilføje mig på jeres liste :)
har pr. igår ogsåerhvervet mig et sådant tv, så er da spændt på hvad andre har erfaringer med.

indrømmet, man bliver jo lidt farvet af alle de skriverier om fejlbehæftede skærme fra denne producent, så var nok lidt mere observant da det blev tændt første gang i går aftes, og fandt da også noget blåligt skær fra de 2 nederste hjørner, som jeg syntes fadt i øjnene ved den mørke opstartsskærm.

har i andre tilsvarende?

jeg syntes jeg så en anden bruger havde lagt et billede op af noget tilsvarnde, men kan ikke finde den tråd igen, det kan selvfølgelig være det var en anden model.

ellers syntes jeg navigationen fungerer fint, har ikke netflix så aner af gode grunde ikke om det virker.

da jeg hentede denne skærm havde de jo samtidig sat deres panasonic as650e til samme pris, men den er uden twin tuner, ellers var den nok røget i kurven i stedet.

nu ser vi om den her kan leve op til forventningerne, ellers må den retur, og så går turen til sverige efter en as750e med twin tuner istedet.

hvorfor så ikke gøre det med det samme? fordi jeg ikke helt kan finde ud af om, hvis der skulle laves noget på garantien, det så gøres her i DK, eller om varen så skal til SE.

det kunne jo være rart bare at køre den til elgiganten i DK fremfor at skulle over sundet i sådan et tilfælde.

lige nu fåes den til ca. 9000 Dkr, mod prisen herhjemme pt på 12000 Dkr.

jeg prøver lige at ta et par billeder af det blålige skær, og ligger det op.

vil lige forsøge at kalibrere tv´et også.
fandt så også ud af at det er et AUC panel, og ikke et Samsung.

er der her noget jeg skal være opmærksom på ?