Log ind med sociale netværk
26 jun 2007, 10:51
Jeg er i fuldstændig samme situation. Hældte kraftigt til M87 fra samsung, men er begyndt karftigt at overveje Sony pga. Movieplusproblemerne og de gode anmeldelser af sidstnævnte.
Hvad kostede Sony´en?
Har du også TDC kabel og skal have prøvet det med CAM´en?
Jeg gad godt høre fra folk som har prøvet det, for hvis det virker problemfrit, så er jeg bange for at samsungen taber...
Hvad kostede Sony´en?
Jeg gad godt høre fra folk som har prøvet det, for hvis det virker problemfrit, så er jeg bange for at samsungen taber...
26 jun 2007, 14:35
Jørgensen73 skrev:Jeg er i fuldstændig samme situation. Hældte kraftigt til M87 fra samsung, men er begyndt karftigt at overveje Sony pga. Movieplusproblemerne og de gode anmeldelser af sidstnævnte.10.200 hos audio sound... og har TDC kabel... men først når jeg slæber det hejm i lejligheden til efteråret.
Hvad kostede Sony´en?
28 jun 2007, 14:48
Hej
Jeg fik et Sony KDL-32D3000 hjem i går aftes, og jeg er indtil videre meget tilfreds med købet. Det analoge billede ved alm. tv er stort set lige så godt som mit gamle Sony CRT fjernsyn. Sort-niveauet er også meget godt. Jeg har desuden testet med DVD-afspilning, og her var billedet også meget overbevisende. Bemærk dog at min DVD-afspiller/-optager er en ældre Sony RDR-GX210S, hvorfor jeg endnu ikke har set, hvad tv'et kan præstere i high definition.
Med venlig hilsen
Peter R. N.
Jeg fik et Sony KDL-32D3000 hjem i går aftes, og jeg er indtil videre meget tilfreds med købet. Det analoge billede ved alm. tv er stort set lige så godt som mit gamle Sony CRT fjernsyn. Sort-niveauet er også meget godt. Jeg har desuden testet med DVD-afspilning, og her var billedet også meget overbevisende. Bemærk dog at min DVD-afspiller/-optager er en ældre Sony RDR-GX210S, hvorfor jeg endnu ikke har set, hvad tv'et kan præstere i high definition.
Med venlig hilsen
Peter R. N.
Senest rettet af Ravnholdt 07 jul 2007, 12:12, rettet i alt 1 gang.
29 jun 2007, 09:39
Har du TDC kabel? Hvis ja, skal du så ikke prøve CAM løsningen for at få digitalt billede?
Har den egentlig pip og har du prøvet det med computer og fjernsyn?
Har den egentlig pip og har du prøvet det med computer og fjernsyn?
29 jun 2007, 16:38
Nu har jeg netop selv fået bestilt 32D3000 idag. Den skulle gerne komme på mandag, for jeg har allerede modtaget bekræftigelsen på at den bliver sendt idag.
Jeg har ventet på denne model siden den aller første gang jeg læste om det. Havde aldrig drømt om at skulle give 10K+ for et fjernsyn jeg ikke engang har set i aktion endnu, men med de tests jeg har læst og med den kvalitet jeg har set ved andre sony lcd'ere, så kan det ikke gå galt.
Jeg håber vi kan hjælpe hinanden herinde med at finde de bedste indstillinger for d3000'eren. Jeg har ikke haft fladskærm før, så der er nok en del herinde der kender mere til indstillinger af et lcd-tv end jeg. Måske jeg får behov for lidt hjælp engang..
nåh, i må hygge jer.
Go' weeekend
PS: Hvordan sætter man opøsningen til 1360x 768 på sin pc? Umiddelbart understøtter min normale pc-skærm ikke den opløsning. Vil jeg få den mulighed når D3000'eren bliver sat til som skærm nr 2?
Jeg har ventet på denne model siden den aller første gang jeg læste om det. Havde aldrig drømt om at skulle give 10K+ for et fjernsyn jeg ikke engang har set i aktion endnu, men med de tests jeg har læst og med den kvalitet jeg har set ved andre sony lcd'ere, så kan det ikke gå galt.
Jeg håber vi kan hjælpe hinanden herinde med at finde de bedste indstillinger for d3000'eren. Jeg har ikke haft fladskærm før, så der er nok en del herinde der kender mere til indstillinger af et lcd-tv end jeg. Måske jeg får behov for lidt hjælp engang..
nåh, i må hygge jer.
Go' weeekend
PS: Hvordan sætter man opøsningen til 1360x 768 på sin pc? Umiddelbart understøtter min normale pc-skærm ikke den opløsning. Vil jeg få den mulighed når D3000'eren bliver sat til som skærm nr 2?
29 jun 2007, 20:59
hrboenne skrev: PS: Hvordan sætter man opøsningen til 1360x 768 på sin pc? Umiddelbart understøtter min normale pc-skærm ikke den opløsning. Vil jeg få den mulighed når D3000'eren bliver sat til som skærm nr 2?Det afhænger af dit skærmkort... det virker på min pc.... der var det bare at højreklikke på skærmen --> indstillinger --> osv.
03 jul 2007, 12:40
hrboenne skrev:PS: Hvordan sætter man opøsningen til 1360x 768 på sin pc? Umiddelbart understøtter min normale pc-skærm ikke den opløsning. Vil jeg få den mulighed når D3000'eren bliver sat til som skærm nr 2?Så snart du slutter computeren til skærmen bliver det muligt at vælge 1360x768 som skærmopløsning.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto