Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af azrael
Lyder ikke dumt... Nu må vi så håbe, at det holder stik med den indbyggede DVB-C dekoder, og så ville det faktisk være et seriøst bud på et "fladtv" til mig, selvom jeg stadig synes plasma er bedre. :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Man må jo sige, at de er meget positive.

Jeg har forhørt mig hos Sony omkring denne model og jeg skulle gerne modtage den i næste uge. Der kan derfor også forventes en anmeldelse af D3000 serien indenfor nogle uger her på Flatpanels.
Brugeravatar
Af Johnjohn
Dt lyder sku godt Rasmus, så håber jeg du har adgang til tdc hybrid net så den kan testes med dvb_c som selector :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Så skal den nok en tur forbi mine forældre, for jeg har desværre ikke kabel-tv der hvor jeg bor.

Jeg skal prøve at se om jeg også kan arrangere det. Ellers tester jeg på almindelige antenne samt DVB-S (parabol), hvilket også er digitalt, og således en rimelig indikator for Selector signalet. Naturligvis siger det intet om muligheden for at benytte den indbyggede DVB-C tuner, men ifølge de kilder jeg har, skulle det virke korrekt sammen med kabel-tv. Man skal blot have kortet, som også benyttes i Selectoren.
Af Peter VTEC
Lækkert med en test Rasmus!

Glæder mig til at læse om den nye serie fra Sony....og se hvordan den er i forhold til min nuværende V2000 model.
Af Jørgensen73
Jeg er også meget spændt på om man kan bruge den direkte med tdc kabel, eller man stadig skal bruge en selector.
Af SteffE
Er også lidt spændt på den, enten denne eller samsung'en..
Men skal nok ud at se den i næste uge og se om den ikke har "movie plus" problemet som samsungen
Af MikkelU
Rasmus Larsen skrev:Man må jo sige, at de er meget positive.

Jeg har forhørt mig hos Sony omkring denne model og jeg skulle gerne modtage den i næste uge. Der kan derfor også forventes en anmeldelse af D3000 serien indenfor nogle uger her på Flatpanels.
Hvordan er status på denne test, jeg er blevet ret vild med denne sony D3000 (B
Brugeravatar
Af azrael
Jørgensen73 skrev:Jeg er også meget spændt på om man kan bruge den direkte med tdc kabel, eller man stadig skal bruge en selector.
Du vil ikke *direkte* kunne anvende den med TDCs DVB-C signal. Som jeg forstår det skal du købe et såkaldt CAM (Conditional Access Module), som har form af et PC Card (pris ca. 600 kroner), hvori man så indsætter f.eks. et Selector kort (det man giver 200 kroner for per år).
Af Jørgensen73
Men betyder det at man så kan nøjes med én fjernbetjening? Altså det oprindelige? Det ville da være lækkert.

Er der nogen der har snakket med TDC om det eller prøvet det?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ja, du behøver ikke nogen ekstra fjernbetjening til sådan et modul for du har slet ikke Selector boksen.
Af Moke
Så har jeg fået mit....

Fad'me lækkert... ud af kassen og på sommerhusantennen... Dejlig klart og tydeligt. Digitalmodtagelsen er selvfølgelig bedst.

Og Xbox 360 på component er utrolig klar (Kører 1080I)

Nem at gå til, og overskuelig fjernbetjening der ligger godt i hånden.

Første LCD, og ret sikker på jeg ikke skal have CRT mere 8)

Af alle LCD'er jeg nogensinde erindrer at have set hos familie,Venner og i butikker, har dette det skarpeste og flotteste billede (og det er på en sommerhus antenne) (B
Af MikkelU
Stod du og vaklede mellem 2 tv, eller valgte du bare sony's?