Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Lars K
Sidder og er ved at få grå hår i hovedet over at jeg ikke kan få Netflix til at virke på et Samsung H7005.

Når jeg starter app får jeg fejlmeddelsen: nw-4-8

Har prøvet næsten alt synes jeg inkl:

- Nulstille TV op til flere gange til fabriksindstillinger.
- Opdatere til seneste firmware (1200.2).
- Køre via trådløs til router og køre via kabel. Køre udenom router og direkte i modem.
- Tage strømmen ved stikket og lade fjernsynet stå i noget tid.
- Genstartet router og modem.

Jeg har fuld adgang til internettet over hele linjen undtagen i Netflix.

Jeg får følgende fejlmeddelelser når jeg tjekker netværk via Netflix:

Billede
Af Lars K
Fandt tråden igår selvom jeg synes jeg havde søgt vidt og bredt.

Skuffende udmelding fra Samsung synes jeg at de ikke har nogen tidshorisont. Men det må åbenbart være et kompliceret problem.
I Samsung's verden, der er H serien (2014) død og færdig. Nu har de kun focus på deres nye 2015 modeller. Der vil derfor kun komme opdateringer til den, hvis det er meget vigtigt.
Af Lars K
Det var præcis samme tanke jeg sad med, da jeg læste den udmelding at der kan gå måneder inden en løsning.

Overvejer stærkt at levere mit tilbage, men har ingen idé om hvad jeg så skal have.
Af kskruger
Nexus skrev:Det var præcis samme tanke jeg sad med, da jeg læste den udmelding at der kan gå måneder inden en løsning.

Overvejer stærkt at levere mit tilbage, men har ingen idé om hvad jeg så skal have.
Lige præcis denne fejl, skal nok blive rettet hurtigt, da det er Netflix og den berøre mange.
Af Lars K
Ja det kan man da håbe...

Mit eksemplar døjer dog også med rigtig meget bleeding i nederste venstre hjørne og indstillingerne fra H8005 testen er ikke rigtig nok til at fjerne det selvom baggrunds belysningen ligger på de der 8-10 om aftenen.

Samtidig summer mit også mærkbart fra elektronikken når jeg er i smart hub. Det minder faktisk på mange måder om den normale mængde summen jeg havde fra panelerne på mine Panasonic plasma fjernsyn.

Jeg er umiddelbart ikke imponeret over kvaliteten af Samsungs fjersnyn.

Er klar over at det sagtens kan være en mandags model jeg har fået, men umiddelbart er der en verden til forskel på det her Samsung og så det Sharp jeg havde før.

Dog var de to tunere et plus og lyden ganske ok i forhold til mit Sharp.
Af kskruger
Nexus skrev:Ja det kan man da håbe...

Mit eksemplar døjer dog også med rigtig meget bleeding i nederste venstre hjørne og indstillingerne fra H8005 testen er ikke rigtig nok til at fjerne det selvom baggrunds belysningen ligger på de der 8-10 om aftenen.

Samtidig summer mit også mærkbart fra elektronikken når jeg er i smart hub. Det minder faktisk på mange måder om den normale mængde summen jeg havde fra panelerne på mine Panasonic plasma fjernsyn.

Jeg er umiddelbart ikke imponeret over kvaliteten af Samsungs fjersnyn.

Er klar over at det sagtens kan være en mandags model jeg har fået, men umiddelbart er der en verden til forskel på det her Samsung og så det Sharp jeg havde før.

Dog var de to tunere et plus og lyden ganske ok i forhold til mit Sharp.
Bleeding vil altid være et lotteri på LCD skærme, nogle har lidt, andre er mere uheldige, det gælder alle mærker. Jeg ville ikke selv købe et LCD tv, jeg har selv et plasma tv nu -og når det skal skiftes om et års tid, så bliver det helt klart et OLED tv.

Ang. materiale kvaliteten på Samsung tv, så virker de rigtig nok ikke helt på niveau med de Japanske mærker, men prisen på Samsung tv er jo også 20-25% billigere, så man får hvad man betaler for.
Af Lars K
Jeg gav 10000,- for mit gamle Sharp 60" og er generelt bare af en bedre kvalitet så synes absolut ikke at Samsung er decideret lavt prissat ifht kvaliteten.
Af kskruger
Nexus skrev:Jeg gav 10000,- for mit gamle Sharp 60" og er generelt bare af en bedre kvalitet så synes absolut ikke at Samsung er decideret lavt prissat ifht kvaliteten.
Et Samsung 55H7005 koster i øjeblikket 7777,- mens et tilsvarende tv fra Panasonic, et TX-55AS800E koster 12.999,-
Senest rettet af kskruger 28 dec 2014, 13:25, rettet i alt 1 gang.
Af Lars K
Jow jow men det Sharp har også været nede i 7999,-
Af Lars K
En opdateret smart platform med mulighed for Netflix osv.
Brugeravatar
Af edinger
Nexus skrev:En opdateret smart platform med mulighed for Netflix osv.
Wauw! Det kunne have været klaret med en AppleTV-boks.

Men nu skal jeg nok lade være med at gnide salt i såret.