28 dec 2014, 00:32
#209499
Sidder og er ved at få grå hår i hovedet over at jeg ikke kan få Netflix til at virke på et Samsung H7005.
Når jeg starter app får jeg fejlmeddelsen: nw-4-8
Har prøvet næsten alt synes jeg inkl:
- Nulstille TV op til flere gange til fabriksindstillinger.
- Opdatere til seneste firmware (1200.2).
- Køre via trådløs til router og køre via kabel. Køre udenom router og direkte i modem.
- Tage strømmen ved stikket og lade fjernsynet stå i noget tid.
- Genstartet router og modem.
Jeg har fuld adgang til internettet over hele linjen undtagen i Netflix.
Jeg får følgende fejlmeddelelser når jeg tjekker netværk via Netflix:

Når jeg starter app får jeg fejlmeddelsen: nw-4-8
Har prøvet næsten alt synes jeg inkl:
- Nulstille TV op til flere gange til fabriksindstillinger.
- Opdatere til seneste firmware (1200.2).
- Køre via trådløs til router og køre via kabel. Køre udenom router og direkte i modem.
- Tage strømmen ved stikket og lade fjernsynet stå i noget tid.
- Genstartet router og modem.
Jeg har fuld adgang til internettet over hele linjen undtagen i Netflix.
Jeg får følgende fejlmeddelelser når jeg tjekker netværk via Netflix:

