03 nov 2014, 13:18
Tak for svaret. Elgiganten burde egentlig gøre opmærksom på det. Nu har jeg afbestilt den igen. 
rimini skrev:Venner, I har været lige hurtige nok.Jeg har i dag modtaget mit og pakket det ud. Hvordan kan du se at det har HDMI 2.0?
Jeg har netop modtaget dette TV i dag. Det HAR altså både HDMI 2.0 og kan afspille 4K materiale fra Netflix. Det står iøvrigt også på beskrivelsen fra WUPTI, hvis man finder TVet der.
Det er noget sludder at der skulle være 2 TV med samme modelnummer, men med forskellige specifikationer, sådan fungerer det ikke - det er klart at kommer der et nyt og bedre TV så skifter man modelnummer. Thomson DK handler vist iøvrigt slet ikke med Elgiganten, der handler udenlands via parallelimport.
Så JO det var et godt tilbud, og det har et fremragende billede - specielt til prisen.
Fortsat god aften
rimini skrev:Det står i manualen.Ikke umiddelbart i min. Hvor henne i din?
rimini skrev:Jeg synes folk skal vente med at udtale sig, til de ved det med 100% nøjagtighed. Ved ikke hvorfor man skal "hate" med det samme, det er rent faktisk et ret fedt TV, specielt til prisen.Jeg er fuldstændig enig med dig og jeg ærger mig, skulle aldrig have lyttet og brugt retur retten senere hvis det var sandt.
Specifikationerne fremgår som sagt også hos WUPTI, der har nøjagtig samme TV til salg, dog kr. 3500 dyrere ....
http://www.wupti.com/produkter/tv-og-hi ... n-55uz8766
jensholm skrev:Tjekker igen når jeg kommer hjem, men tror IKKE mig har hverken HDMI 2.0 eller tunerenPrøv i stedet at tjekke tv-apparatet.
jng skrev:Hvordan tjekke? Der står ikke "HDMI 2.0" ved nogen af HDMI-indgangenejensholm skrev:Tjekker igen når jeg kommer hjem, men tror IKKE mig har hverken HDMI 2.0 eller tunerenPrøv i stedet at tjekke tv-apparatet.
flemmingkirk skrev:Efter hvad hvad rimini siger, så synes jeg det er TRÆLS at man så har afbestilt købet p.g.a. nogen der ved bedre.Ja, moderator Rasmussen er unormalt tavs.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.