Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Venner, I har været lige hurtige nok.

Jeg har netop modtaget dette TV i dag. Det HAR altså både HDMI 2.0 og kan afspille 4K materiale fra Netflix. Det står iøvrigt også på beskrivelsen fra WUPTI, hvis man finder TVet der.

Det er noget sludder at der skulle være 2 TV med samme modelnummer, men med forskellige specifikationer, sådan fungerer det ikke - det er klart at kommer der et nyt og bedre TV så skifter man modelnummer. Thomson DK handler vist iøvrigt slet ikke med Elgiganten, der handler udenlands via parallelimport.

Så JO det var et godt tilbud, og det har et fremragende billede - specielt til prisen.

Fortsat god aften :)
rimini skrev:Venner, I har været lige hurtige nok.

Jeg har netop modtaget dette TV i dag. Det HAR altså både HDMI 2.0 og kan afspille 4K materiale fra Netflix. Det står iøvrigt også på beskrivelsen fra WUPTI, hvis man finder TVet der.

Det er noget sludder at der skulle være 2 TV med samme modelnummer, men med forskellige specifikationer, sådan fungerer det ikke - det er klart at kommer der et nyt og bedre TV så skifter man modelnummer. Thomson DK handler vist iøvrigt slet ikke med Elgiganten, der handler udenlands via parallelimport.

Så JO det var et godt tilbud, og det har et fremragende billede - specielt til prisen.

Fortsat god aften :)
Jeg har i dag modtaget mit og pakket det ud. Hvordan kan du se at det har HDMI 2.0?
rimini skrev:Jeg synes folk skal vente med at udtale sig, til de ved det med 100% nøjagtighed. Ved ikke hvorfor man skal "hate" med det samme, det er rent faktisk et ret fedt TV, specielt til prisen.

Specifikationerne fremgår som sagt også hos WUPTI, der har nøjagtig samme TV til salg, dog kr. 3500 dyrere ....

http://www.wupti.com/produkter/tv-og-hi ... n-55uz8766
Jeg er fuldstændig enig med dig og jeg ærger mig, skulle aldrig have lyttet og brugt retur retten senere hvis det var sandt.
jng skrev:
jensholm skrev:Tjekker igen når jeg kommer hjem, men tror IKKE mig har hverken HDMI 2.0 eller tuneren
Prøv i stedet at tjekke tv-apparatet.
Hvordan tjekke? Der står ikke "HDMI 2.0" ved nogen af HDMI-indgangene
I den danske manual på CDen skulle du meget gerne se det på side 5.

Det er "HDMI 1" - altså HDMI stik 1 - der er kompatibelt med UHD 3840 x 2160 ved 60Hz = HDMI 2.0 ....

HDMI stik 2 og stik 3 er HDMI 1.4 (op til 30Hz)

Go weekend !
flemmingkirk skrev:Efter hvad hvad rimini siger, så synes jeg det er TRÆLS at man så har afbestilt købet p.g.a. nogen der ved bedre.
Ja, moderator Rasmussen er unormalt tavs.