29 aug 2014, 22:50
Godaften
Elgiganten har fødselsdag og har i denne weekend Sony 60W605 til 8000 kr.
Synes det lyder som en rigtig god pris for et 60 tommer da jeg ikke går over dette beløb og meget gerne vil have en skærm imellem 55 til 60 tommer da vi sidder ca. 4 meter fra skærmen.
Jeg vil gerne hører jeres meninger da der tilsyneladende ikke findes et eneste review af denne størrelse skærm på nettet.
I må selvfølgelig meget gerne forslå andet i størrelsen 55 til 60 tommer.
Vigtigste for mig er:
- God til sport
- God til konsol (da jeg lige har fået en ps4)
- Vægmontering pt lige meget da det gerne må stå på tv møblet jeg har
- 3d er fuldstændig ligegyldigt
- Må også gerne vise SD i nogenlunde kvalitet (selvom vi mest har hd kanaler)
- Må gerne være med smart tv funktion
Står i en stue med masser af vinduer i siden men vil nok blive mest brugt om aftenen.
Håber der er nogle derude der kan hjælpe mig
P.S.: Kan læse i reviews at dens 48 tommer lillebror (48W605) har en rigtig god respons til spil men kan man også gå ud fra at dens 60 tommer storebror har det eller er det en helt anden boldgade??
Elgiganten har fødselsdag og har i denne weekend Sony 60W605 til 8000 kr.
Synes det lyder som en rigtig god pris for et 60 tommer da jeg ikke går over dette beløb og meget gerne vil have en skærm imellem 55 til 60 tommer da vi sidder ca. 4 meter fra skærmen.
Jeg vil gerne hører jeres meninger da der tilsyneladende ikke findes et eneste review af denne størrelse skærm på nettet.
I må selvfølgelig meget gerne forslå andet i størrelsen 55 til 60 tommer.
Vigtigste for mig er:
- God til sport
- God til konsol (da jeg lige har fået en ps4)
- Vægmontering pt lige meget da det gerne må stå på tv møblet jeg har
- 3d er fuldstændig ligegyldigt
- Må også gerne vise SD i nogenlunde kvalitet (selvom vi mest har hd kanaler)
- Må gerne være med smart tv funktion
Står i en stue med masser af vinduer i siden men vil nok blive mest brugt om aftenen.
Håber der er nogle derude der kan hjælpe mig
P.S.: Kan læse i reviews at dens 48 tommer lillebror (48W605) har en rigtig god respons til spil men kan man også gå ud fra at dens 60 tommer storebror har det eller er det en helt anden boldgade??