Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Aratan
NeXuSDK skrev:Ja, det er klart :)

Ankom lige som Marila fik deres sending ind (var også 37" og 46" udgaverne) og mange, det var der ikke, så de er sikkert allerede forsvundet :D

Efterspørgslen er jo helt enorm på det her fjernsyn...
Jeg kommer lige tilat tilføje min succes historie om jaman.dk her...

mandag formiddag kl 11.21 bestiller jeg mit M86 hos Jaman.dk efter forudgående fornuftig email kommunikation med Lars. 12 minutter senere ringer han til min mobil og spørger om jeg har noget imod at det bliver leveret samme dag, da de alligevel skal levere et tilsvarende længere nede af gaden og så kan de lige så godt tage mit med med det samme.

Summa summarum: under 5 timer efter afgivelse af bestilling er mit nye TV leveret og båret op... Det er da imponerende :-)

Mvh,

carsten
Af SteffE
Lyder dejligt rasmus, skal nemlig også ud at købe sådan et. Dog kun 32" :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Det er 46 tommer modellen vi har modtaget. I denne forbindelse skal I lige være opmærksomme på, at 46 (samt 40 og 52) adskiller sig lidt fra 32 og 37 tommer modellerne ved at have et lidt andet panel og Super Clear Panel teknologien.

Testen kan således sagtens være en indikator for 32 og 37 tommer modellen, men der er dog stadig variationer.

Jeg regner desuden med at få Sonys D3000 serie hjem mens jeg stadig har M8 serien fra Samsung stående. Det kan jo være en interessant sammenligning. :)
Af Moke
Rasmus Larsen skrev: Jeg regner desuden med at få Sonys D3000 serie hjem mens jeg stadig har M8 serien fra Samsung stående. Det kan jo være en interessant sammenligning. :)
Perfekt... Jeg var nemlig nødt til at afbestille mit M87 af andre årsager, og nu vakler jeg utrolig meget mellem de 2 efter at have læst hdtv's anmeldelse.
:s