Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Talryn
Ja så kunne jeg ikke vente længere på at få en Flad til at erstatte mit gamle Panasonic 27" fjernsyn.....

Så mig og en kamarat bestilte 2 stk Samsung M87 hos Laptops, skulle kunne afhente dem i næste uge, nu håber jeg bare det er det rette valg, har læst en del gode bruger aneldelser om det på AV forum...

Nu håber jeg så bare at Laptops er til at regne med og der er god service hvis der skulle vise sig at være problemer (Banding,Clouding,Døde Pixel) og hvad der nu kunne være i vejen med det, Håber dog det ikke fejler noget :)

Skal nok lige skrive en lille anmeldelse af det når jeg har fået det i hus og afprøvet det lidt...
Af NeXuSDK
Cool, glæder jeg mig rigtig meget til at høre mere omkring... regner det bliver mit næste køb :)

Ved du egentlig hvor meget det motoriserede vægophæng fra Samsung, der er bygget til serien, kommer til at koste?
Af wushu
Talryn det ville være fedt hvis du gad sende feedback hertil , sidder selv og skal til at bestille enten 86/87'eren og ville gerne vide hvordan laptops er som forhandlere og seføli om fjerneren er en godte.
Af thomashansen
ja vil også gerne høre om du kan opnå 1:1 pixelmapping over dvi/hdmi til fjernsynet ved brug af de korrekte test, (skriv for link)
Af Talryn
Vender tilbage når jeg har fået hentet bæstet, Laptops sagde de havde det midt i ugen.....
Af NeXuSDK
thomashansen --> Jeg mener der blev lavet en mulighed for at bruge 1:1 pixelmapping i M86/87'erne...
Af thomashansen
Ja det har jeg også hørt..hvad med de nye R modeller 88/87, har de også 1:1 via dvi/hdmi?
Af Corax
Jeg kan virkelig godt forstå hvorfor i sprang ud i det og købte sådan et par! :)

Jeg gik selv og overvejede at købe et F71 indtil Samsung bekendtgjorde M86 serien. 3 HDMI indgange med 1:1 pixelmapping, det var bestemt værd at vente på!

Efter at jeg læste HDTVtest testen så er jeg blevet 100% hooked på M86. Så jeg glæder mig til at hører hvad i synes om det!

Til alle jer andre der også har fået øjene op for M86 så prøver vi at oprette et fælleskøb på recordere.dk.
Af NeXuSDK
Ja, det fælleskøb er jeg i hvert fald med på... håber det rykker hurtigt :D
Af fritz2389
Jeg kan helt klart anbefale samsung LE-40m87BDX.
Jeg har lige købt dette pragtfulde lcd tv i tyskland,havde først købt sony bravia 40,,men byttede det til det billigere samsung som slår sony klart på billed skarphed og design ,samsung nærmere sig tv som Metz med sin nye serie ,hvis din tegnebog er stor så check samsungs Q-serie ud.
Samsungs Digital tuner er tillige hurtigere til at søge JVC Philips sony Panasonic og B&O til 65.000 som min gamle far køre med .
Jeg er hel vild med 1:1 pixelmappingen når jeg er på nettet.
Glem alt den snak om samsungs forkerte kontrast ansi værdi angivelser.
De er faktisk korrekte ud fra standardværdien for baggrundsbelysning som man forexp bruger i tyskland,england og frankrig.
Jeg kan kun sige køb Samsung m87 ,det er høj kvalitet for rimelige penge,,og til sidst go home B&O Samsungs design er enklet og smagfuldt og passer genealt i en hver Audi freaks stue.
Af Munch
Fritz, hvad måtte du betale for det i Tyskland, og understøtter det danske undertekster og dansksproget meny?
Hvilken forhandler?
Af Del Pede
Jeg er selv ret varm på 40M86BD, men er lidt tilbageholdne, efter at have læst, at den skulle have problemer med at vise 1080p fra Xbox 360 over VGA. Jeg kan ikke helt finde ud af, om det er hos TV'et eller hos Xbox'en problemet ligger.

Er der nogen som har lidt input omkring det?