Log ind med sociale netværk

16 aug 2014, 18:43

Det vil jeg prøve 
Hvilke af de to nævnte tv ville du gå efter? Altså de tv som er på tilbud i Bilka; W805BBN vs S600Y
Kender du desuden forskellen på 828BB og W805BBN ?

Hvilke af de to nævnte tv ville du gå efter? Altså de tv som er på tilbud i Bilka; W805BBN vs S600Y
Kender du desuden forskellen på 828BB og W805BBN ?
									  16 aug 2014, 18:58

Ole_S skrev:Hvilke af de to nævnte tv ville du gå efter?Jeg ville vælge den skærm, som jeg vurderer bedst indfrier mine behov målt på såvel objektive som subjektive parametre 8)
En flad på væggen og to kanaler i ørerne

16 aug 2014, 18:59

edinger skrev:Jeg må en tur i Bilka, hvor jeg forhåbentlig kan se begge skærme. Butikken har i hvert fald begge skærme på tilbud, så mon ikke det er muligtOle_S skrev:Hvilke af de to nævnte tv ville du gå efter?Jeg ville vælge den skærm, som jeg vurderer bedst indfrier mine behov målt på såvel objektive som subjektive parametre 8)

16 aug 2014, 19:27

Omvendt er der heller ikke nogen grund til at gøre det mere kompliceret end som så. Det er som sagt alle glimrende skærme. Så jeg vil næsten gå så langt som til at sige, at den udslagsgivende faktor kan være pris, udseende eller personlig veneration for det ene eller andet mærke.
Har man eksempelvis mere fidus til pålideligheden hos de japanske producenter, og kan man ikke leve med Sonys uelegante vægophæng, ja, så har man jo givet sig selv en udmærket begrundelse for at vælge AS600 eller AS640 fra Panasonic, selvom billedkvaliteten (måske) er marginalt "mindre god" end hos konkurrenterne.

Ole_S skrev:Jeg må en tur i Bilka, hvor jeg forhåbentlig kan se begge skærme. Butikken har i hvert fald begge skærme på tilbud, så mon ikke det er muligtMedmindre du selv tager kalibreringsudstyr med og indstiller skærmene korrekt, får du ikke så meget ud af at tage i Bilka... altså hvis ikke du lige står og mangler nogle billige boksershorts.
Omvendt er der heller ikke nogen grund til at gøre det mere kompliceret end som så. Det er som sagt alle glimrende skærme. Så jeg vil næsten gå så langt som til at sige, at den udslagsgivende faktor kan være pris, udseende eller personlig veneration for det ene eller andet mærke.
Har man eksempelvis mere fidus til pålideligheden hos de japanske producenter, og kan man ikke leve med Sonys uelegante vægophæng, ja, så har man jo givet sig selv en udmærket begrundelse for at vælge AS600 eller AS640 fra Panasonic, selvom billedkvaliteten (måske) er marginalt "mindre god" end hos konkurrenterne.

16 aug 2014, 20:19

Jeg skal jo derud om alle omstændighed, hvis jeg skal købe skærmen. Når jeg er i butikken, kan jeg passende kigge på skærmenes design, brugervenlighed, hvilke apps der er tilgængelige, hvor hurtigt/flydende interfacet fungere. Den slags.
Men du har selvfølgelig ret; det optimale billede kan jeg ikke sammeligne på butikkens udstillings-skærme.
Dog er Sony-skærmen 300 kr billigere i Elgiganten, kan jeg se. Heldigvis så ligger butikkerne næsten ved siden af hinanden i Herning, så det går nok at skulle besøge begge butikker
 Heldigvis så ligger butikkerne næsten ved siden af hinanden i Herning, så det går nok at skulle besøge begge butikker 
Mindre betydningsfuldt, men Sony er da japansk?

Men du har selvfølgelig ret; det optimale billede kan jeg ikke sammeligne på butikkens udstillings-skærme.

Dog er Sony-skærmen 300 kr billigere i Elgiganten, kan jeg se.
 Heldigvis så ligger butikkerne næsten ved siden af hinanden i Herning, så det går nok at skulle besøge begge butikker
Mindre betydningsfuldt, men Sony er da japansk?

16 aug 2014, 20:31

Ole_S skrev:Mindre betydningsfuldt, men Sony er da japansk?Ja. Skriver jeg noget andet?
Ole_S skrev:Kender du/I denne skærm:Det er endnu en H64XX-variant i 6-serien, hvor i hvert fald modellerne fra H64XX og op efter giver ret så meget værdi for pengene.
Samsung UE55H6415XXE

16 aug 2014, 20:35

Det kunne også være en mulighed, måske 

edinger skrev:Den kan fåes for 8000 kr. Normalprisen er 13000 kr.Ole_S skrev:Mindre betydningsfuldt, men Sony er da japansk?Ja. Skriver jeg noget andet?
Ole_S skrev:Kender du/I denne skærm:Det er endnu en H64XX-variant i 6-serien, hvor i hvert fald modellerne fra H64XX og op efter giver ret så meget værdi for pengene.
Samsung UE55H6415XXE
Det kunne også være en mulighed, måske

Opret konto

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto