30 jul 2014, 13:51
Jeg har ingen fordeler/T-stik eller lignende sat på, dog er radiostikket på stikdåsen ikke anvendt. Det vil jeg evt. prøve at afslutte med en terminator.
BrunoB skrev:Jeg vil lige melde tilbage at min kanalstøj er forsvundet med det kvalitetskabel jeg købte. Jeg har nu kørt via dette kabel i 3 dage komplet uden fejlbits på nogen af kanalerne. Det har jeg ikke engang kunnet med det rimeligt kvalitets kabel jeg havde lånt.Tak for meldingen, er ikke kommet videre endnu pga. ferie, men kender en der har samme kabel så det vil jeg lige give et forsøg. Og ellers må jeg ud i at forsøge en galvanisk adskiller og hvis det ikke kan undgås, indlevere TVet til reparation.
jng skrev:En mulighed, der muligvis ikke er relevant for dig: Har du en fordelerdåse med "åbne" (ikke-brugte) stik, bør/skal de afsluttes med en 75 ohms terminator. Har du radio/tv-stik og kun bruger tv-stikket, bør radiostikket afsluttes. 75 ohms terminatorer koster ganske få kroner.
Jeg har ingen fordeler/T-stik eller lignende sat på, dog er radiostikket på stikdåsen ikke anvendt. Det vil jeg evt. prøve at afslutte med en terminator.