Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af alfalund
Tak for link - lige en gang mere for Prins Knud - med den installation (forstærker?) der er vist ovenfor, er det så korrekt antaget at alt jeg behøver er et kabel med f-connecter og AJ45 til at forbinde de to - og så skulle jeg have signal til stuen?

Eller skal jeg bruge en (anden) forstærker?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Enhver forstærker skulle i teorien virke. Om det så også hænger sådan sammen i praksis er en anden sag. Det må du jo teste.
Af alfalund
Hae hae - det virker, det virker - fik fjernstyret konen i sommerhuset via facetime, saa nu er der hul igennem.

Den lokale installatoer mente vi skulle bruge en styreboks til et par tusinde og installatoeren der lavede el i huset var helt blanko - maaske der skal foejes lidt til pensum paa teknisk skole eller hvad det hedder nu om dage ...

Igen - tusind tak for hjaelpen - vaebnet front mod overfloedige styreboks. Skaal! :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Den med styreboksen har jeg hørt før. Det var også beskeden da jeg selv flyttede i hus, hvor der kun var CAT installation og ingen antennekabler. Af samme grund prøvede jeg tricket af, hvilket blev til den artikel jeg linkede til tidligere.
Af alfalund
Hmmm, signalet er ikke helt stabilt - nogle gange er der kraftig pixelering, i en grad så man ikke rigtig får noget ud af det.

Skal jeg have en forstærker på ovre på modtagersiden? Andre ideer?