Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TheCalmWolf
så det kører efter hensigten uden hakken og deslige.. jeg har nemlig lige haft et LG 55LA790W og hvis det er standarden hos LG så er det sidste skærm derfra jeg har købt.. Selv min 6år gamle samsung er bedre.. bevares billedet er bedre på LG'en, men vildt meget problemer med lag fra PC og Xbox, totalt ubrugeligt tv hos os..
Af skjoeo1
Der er ikke nogen problemer med lag på LB870V. Vi har både spillet PS3 spil og 3D PS3 spil uden at opservere nogen lag.
Af Dk_12345
@Skjoeo: Jeg har ikke kunne finde nogle billeder af hvordan højtaleren sidder, når det er hængt på væggen.

Kan du smide et billede af det op her?

- Brian
Af PeterD
Til ALLE (nye) brugere af forum!

LÆS NU NOGLE (FORSKELLIGE)TESTS FRA ANERKENDTE HJEMMESIDER INDEN I KØBER EN SKÆRM!!

LG 870V er en rigtig god skærm, BESTEMT.

Det eneste jeg vil med dette indlæg er at brugerne skal læse forskellige tests af skærmene på forskellige sider, og ikke bare købe efter hvad folk skriver!!

Fordelen ved at købe skærm efter anmeldernes brugeranmeldelser er også at det er lettere at finde det bedste/ mest korrekte billede!!

Søg evt. efter skærmen på Flatpanels.dk. Hvtvtest.co.uk. Whathifi.com. Ljudochbild.se osv osv.
Af TheCalmWolf
Det kan jeg skrive under på er en god ide.. Skal også have læst en masse for er lidt på herrens mark mht hvad jeg skal købe.. Ligger på budget omkring 8k skærmen skal være 50-55 tommer. Skal køre fra PC, og xbox one. Gider ikke mere lag. 3d vil også blive brugt så det skal virke. Smart TV funktioner er jeg ligeglad med.
Af PrivateJepsen
Jeg endte med at købe det uden helt at vide hvor meget delay der var på. Det er ikke slemt (gætter på 30-40 ms) så det går fint til konsoller. Jeg mangler kalibrering - er der nogen der kan dele deres indstillinger?
Af Han den anden
Har været på udkig efter nyt TV i lidt tid. Var tæt på at købe et af LG's UB TV men valgte at købe 55LB870V i stedet til 7999 kr. i Elgiganten. OLED og 4K må vente til næste gang som vel er om en 4 - 5 år.

Har læst en del anmeldelser på nette og de virker lovende. Så ser frem til at få det hjem i min vinterferie. :)

Nogen der har fundet sider med indstillinger nu da det ikke er testet her på Flatpanels ;)