Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af china99
Hej,

Jeg er ved at sætteTV op i kontoret, hvor der er 3 stik. Et strøm, et til internet og et til TV. TV-stikket er et hun stik, hvilket mit TV også er!!
(TV´et er et Samsung LCD fra 2011)

Er det ikke underligt?

Jeg vil løse det ved at købe et han-til-han stil - ser I nogle problemer i det?

Vh
Martin
Af mowa
china99 skrev:Hej,

Jeg er ved at sætteTV op i kontoret, hvor der er 3 stik. Et strøm, et til internet og et til TV. TV-stikket er et hun stik, hvilket mit TV også er!!
(TV´et er et Samsung LCD fra 2011)

Er det ikke underligt?

Jeg vil løse det ved at købe et han-til-han stil - ser I nogle problemer i det?

Vh
Martin
Vægstikket skal være et hanstik, hvis det skal være "rigtigt" - sikker på det ikke er et radiostik? Der er intet i vejen for et kønsskifte.
Næ - jeg er ikke sikker på at det ikke er et radio stik. Men jeg ved at de tidligere ejere havde TV i rummet. Så jeg gætter på et TV stik. (se billede)
Vedhæftede filer
foto (2).JPG
foto (2).JPG (303.69 KiB) Vist 5732 gange
Af mowa
china99 skrev:Næ - jeg er ikke sikker på at det ikke er et radio stik. Men jeg ved at de tidligere ejere havde TV i rummet. Så jeg gætter på et TV stik. (se billede)
Installationen tyder da også lidt på at præcision og håndværksmæssig udførelse ikke har været en særligt vigtig faktor, og så kunne det også være man fandt det mindre vigtigt at montere den korrekte stiktype. :)
Af mowa
RockMedØerne skrev:Det vægudtag ser da ud til, at være et han stik, så alt er vel som det ska være :p

Et almindeligt hun til han antenne kabel skulle i så tilfælde virke glimrende :)

Hva er problemet ? ;;)
Jeg synes nu det ligner et hunstik - husk det er "kønnet" på pinden i midten af stikket det handler om, ikke stikket som helhed.
Lidt svært at se, men for mig at se ligner det et hanstik, når jeg zoomer billedet :)

Tænker både på "pinden" i midten, men også den indadbuede skrå kant på skærm kransen,
men nok nemmere at se i virkeligheden :)
Af mowa
RockMedØerne skrev:Lidt svært at se, men for mig at se ligner det et hanstik, når jeg zoomer billedet :)

Tænker både på "pinden" i midten, men også den indadbuede skrå kant på skærm kransen,
men nok nemmere at se i virkeligheden :)
Zoom ekstra meget ind - så kan du se indervæggene på pinden.
Af jesperb-64
Uanset hvad det er for et stik så er det dog noget af det værste fusk jeg har set. Hvis det var mig ville jeg få en fagmand til at få det fixet. Du må også gerne selv, hvis du har mod på det.
Mvh.Jesper