29 apr 2014, 10:11
Hej Folkens.
Jeg ved godt at der tidligere har været emner vedr. køb af tv i udlandet.
Syntes dog ikke at jeg kan finde en tråd der rammer mit spørgsmål.
Jeg står og vil købe et UHD tv, og mit umiddelbare valg er LG´s nye 55UB850V
Det er endnu ikke kommet til Danmark, men jeg har set det på både det tyske, engelske og spanske marked.
Jeg har fundet en forhandler i Grækenland, som kan sælge den for 1485€ plus fragt 230€. Altså små kr. 13000,- Hvilket må siges at være billigt!
Mit spørgsmål går på om hvilke ulemper der kan være.
Her tænker jeg bla. på WebOS, og den software/applikationer, Yousee godkendt etc....
Jeg har været i kontakt med LG´s kundeservice, som fraråder mig at købe det i udlandet.
De siger at den software/applikationer som er indbygget sikkert ikke er beregnet på det nordiske marked, og når jeg spørger ind til muligheden for at opdaterere/udskifte softwarepakken til en nordisk pakke, så siger de at det ikke er muligt!
Kan det være rigtigt, og hvad ville I gøre?
Jeg ved godt at der tidligere har været emner vedr. køb af tv i udlandet.
Syntes dog ikke at jeg kan finde en tråd der rammer mit spørgsmål.
Jeg står og vil købe et UHD tv, og mit umiddelbare valg er LG´s nye 55UB850V
Det er endnu ikke kommet til Danmark, men jeg har set det på både det tyske, engelske og spanske marked.
Jeg har fundet en forhandler i Grækenland, som kan sælge den for 1485€ plus fragt 230€. Altså små kr. 13000,- Hvilket må siges at være billigt!
Mit spørgsmål går på om hvilke ulemper der kan være.
Her tænker jeg bla. på WebOS, og den software/applikationer, Yousee godkendt etc....
Jeg har været i kontakt med LG´s kundeservice, som fraråder mig at købe det i udlandet.
De siger at den software/applikationer som er indbygget sikkert ikke er beregnet på det nordiske marked, og når jeg spørger ind til muligheden for at opdaterere/udskifte softwarepakken til en nordisk pakke, så siger de at det ikke er muligt!
Kan det være rigtigt, og hvad ville I gøre?