10 maj 2007, 11:02
Sidder ved min 17 tommer CTR skærm, som jeg egentlig har været ganske fornøjet ved i de senste ca. 7 år :-)
MEN nu begynder billedet at drille med at skifte til en anden farve i et split/flimre-sekund, først en grålig nuance, for øjebliket lyserødt :-) :-)
Får det så et lille kærligt klask "vipper" det så måske for en kort stund tilbage til noget der ligner normal - men det er dog lige som om at det normale blir` sjældnere, samtidig med, at de kærlige klask blir` flere og mindre kærlige :-)
SÅ mon ikke tiden er til et skifte - eller er der stadig håb for en gammel skærm-kammerat ?
I modsat fald skal jeg jo ud at kigge på noget nyt (19 - 22" går jeg ud fra).
Er faktisk så småt startet og har kigget på nettet på b.la Asus, View Sonic Nec & Samsung.
For øjeblikket er jeg stradet ved Dells: http://accessories.euro.dell.com/sna/pr ... &sku=59201
(Har også lige set en anden tråd med en 22" HP, som sku` være ret fin)
Nogen der har den og kan sige go`(også for lidt skrå betragtningsvinkler ?)
Denne skærm sku`dog af og til være på tilbud - måske de er til at snakke med :-)
Jeg spiller ikke computerspil.
Hellere skal den bruges til foto-arbejde m.m
Jeg vil helst ikke op i meget mere end 3.000 kr - gerne under.
Man får jo ret meget for pengene nu om dage forekommer det mig :-)
På forhånd TAK for svarene.

MEN nu begynder billedet at drille med at skifte til en anden farve i et split/flimre-sekund, først en grålig nuance, for øjebliket lyserødt :-) :-)
Får det så et lille kærligt klask "vipper" det så måske for en kort stund tilbage til noget der ligner normal - men det er dog lige som om at det normale blir` sjældnere, samtidig med, at de kærlige klask blir` flere og mindre kærlige :-)
SÅ mon ikke tiden er til et skifte - eller er der stadig håb for en gammel skærm-kammerat ?
I modsat fald skal jeg jo ud at kigge på noget nyt (19 - 22" går jeg ud fra).
Er faktisk så småt startet og har kigget på nettet på b.la Asus, View Sonic Nec & Samsung.
For øjeblikket er jeg stradet ved Dells: http://accessories.euro.dell.com/sna/pr ... &sku=59201
(Har også lige set en anden tråd med en 22" HP, som sku` være ret fin)
Nogen der har den og kan sige go`(også for lidt skrå betragtningsvinkler ?)
Denne skærm sku`dog af og til være på tilbud - måske de er til at snakke med :-)
Jeg spiller ikke computerspil.
Hellere skal den bruges til foto-arbejde m.m
Jeg vil helst ikke op i meget mere end 3.000 kr - gerne under.
Man får jo ret meget for pengene nu om dage forekommer det mig :-)
På forhånd TAK for svarene.