08 nov 2013, 07:06
Jeg kører stadig på min første fla-skærm (:-) og det er et Sony EX500 i 40" og på det, er der sådan en "farve/film profil", som man kan vælge, når man skal lege biograf, eller hvad ved jeg?
Når jeg aktiverer denne knap, så kommer der en gullig hinde over hele billedet og jeg kan virkelig ikke se, at det skulle passe ind nogen steder!? Jeg bruger det aldrig. Jeg har en fortid som HIFI purist og måske spiller det ind her? :-)
Hvor om alting er, så kan jeg forstå, at der er "film profiler", på alle moderne fjernsyn, eller hvad?
Gør denne funktion i grove træk det samme, uanset mærke? Altså gør film til en "gul" oplevelse?
Og hav så en god dag og nyd eventuelt Django Unchained på dit store flae TV:-)
Når jeg aktiverer denne knap, så kommer der en gullig hinde over hele billedet og jeg kan virkelig ikke se, at det skulle passe ind nogen steder!? Jeg bruger det aldrig. Jeg har en fortid som HIFI purist og måske spiller det ind her? :-)
Hvor om alting er, så kan jeg forstå, at der er "film profiler", på alle moderne fjernsyn, eller hvad?
Gør denne funktion i grove træk det samme, uanset mærke? Altså gør film til en "gul" oplevelse?
Og hav så en god dag og nyd eventuelt Django Unchained på dit store flae TV:-)
LG C9 55" Sony STR-DN850 surround Panasonic UB700 og et mindre DALI/Aragon satellitter, som er bundet af, med 2 stk SVS PB 1000 subs