23 okt 2013, 10:54
Hej
Jeg er ny her på siden, da jeg kraftigt overvejer et køb af et Samsung PS64F8505 plasma tv, som jeg har fået et rigtig godt tilbud på.
Jeg søgte lidt på nettet og faldt over siden her, og dets anmeldelse af PS64F8505:
Link til anmeldelse
Jeg og mine unger er ivrige Xbox spillere, og derfor skal tv'et kunne håndtere det. Citat fra anmeldelsen:

Jeg er slet ikke inde i input lag maximum, så mit spørgsmål er, om input lag'et i PS64F8505 på 38-45ms gør, at tv'et er "ubrugeligt" til konsol spilleri, eller er vi ude i navlepilleri?
Jeg er ny her på siden, da jeg kraftigt overvejer et køb af et Samsung PS64F8505 plasma tv, som jeg har fået et rigtig godt tilbud på.
Jeg søgte lidt på nettet og faldt over siden her, og dets anmeldelse af PS64F8505:
Link til anmeldelse
Jeg og mine unger er ivrige Xbox spillere, og derfor skal tv'et kunne håndtere det. Citat fra anmeldelsen:
Input lag varierer meget afhængigt af indstillingerne på skærmen. I Standard-profilen var input lag så højt, at det var en pine blot at navigere rundt med en mus på en PC-skrivebord. Heldigvis kan de fleste af Samsungs ”billedforbedringssystemer” slås fra og Samsung tilbyder også en Spil-tilstand (og en PC-tilstand som er bedre, så brug den). Efter ændringerne målte vi input lag til 38-45 ms, hvilket ikke er imponerende for et plasma-tv. Vi havde forventet bedre og konsolspillere bør i stedet overvejere Panasonics plasma-tv for at få optimal ydelse.Det skal lige siges at ingen i familien er pro-gamere, og personligt spiller jeg kun singleplayer spil, så vi er ikke super følsomme overfor præcision, men når vi nu bruger forholdsvis mange penge på et nyt tv, så skal det også kunne levere varen.
Jeg er slet ikke inde i input lag maximum, så mit spørgsmål er, om input lag'et i PS64F8505 på 38-45ms gør, at tv'et er "ubrugeligt" til konsol spilleri, eller er vi ude i navlepilleri?