Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af -claus-
Jeg kan så se, at indholdet i denne app er anderledes i forhold til indholdet i dr.nu pluginn til xbmc. I xbmc kanman se broen 2 og ikke broen 1. I Samsung appen er det omvendt.
Af KMI
Prøver at oprette develop, men den siger at den allerede eksisterer.

Prøver herefter at logge på develop uden password.

Nu står der "develop" i nederste venstre hjørne, men det er som om den ikke kan tilslutte.
Ikonet "tilslutter" kører bare rundt i øverste højre hjørne.

Kan kun slukke tv'et for at komme ud af menuen.

Nogen der ved noget om det ??

Mvh
Karsten
Af T_skaaning
Kæmpe fan af app'en, jeg har brugt den længe. Særligt imponeret over bidraget fra en privat person - og så er det selvfølgelig totalt til grin, at DR selv ikke er kommet på banen. Meeen en app i år 2013 koster åbenbart mere end 200kr om måneden fra 2-3 mio. husstande.

Lidt konstruktiv kritik til app'en dog:

Jeg bruger personligt ofte 'serie'-funktionen. Eksempelvis for at se So ein Ding eller Spise med Price. Men det tager ret lang tid at scrolle ned til / op til S... En simpel bogstav-menu/inddelingsoversigt ville gøre underværker.
Af mic81
TAK for en - stadig - rigtig lækker app. Det gør DR's indhold noget mere tilgængeligt, super fedt.

Til dem der har Samsung7005-tv og gerne vil have app'en, så foregår installationen som beskrevet omkring 8005'eren. Har set flere steder folk spørger om fremgangsmåden, og 8005-metoden virker:

Gengivet fra RockMedØernes vejledning:
1. Åbn Menu på tv'et - gå ind under Smarte funktioner/Samsung-konto - tryk OK.
2. På Menu punktet Log på - tryk OK. (Nu åbnes login siden til Samsung login)
3. I E-mail feltet skrives - develop - Tryk OK på Log på knappen og der logges ind på develop kontoen. (Andre felter skal ikke udfyldes under login, heller ikke password feltet).
4. Tryk på SmartHub knappen og gå til Apps sektionen - i bunden af billedet kan man vælge at få vist Flere Apps - Tryk OK til det og endnu en App side dukker op.
5. I øverste højre hjørne kan man vælge Indstill. - Tryk OK til det og en "drop down" boks kommer til syne.
6. Vælg menupunktet IP-Setting - Tryk OK og indtast IP'en 95.166.251.114 - Tryk OK.
7. Vælg menupunktet Start App Sync - Tryk OK hvorefter SmartHubben skulle opdatere med DR NU app'en, samt DR Bonanza Player app'en og du kan starte med at bruge dem.
Af Rechnagel
Bruge appen rigtig meget, men oplever desværre at indholdet ikke altid bliver opdateret til det sidste nye.

Har prøvet at installere den igen fra 95.166.251.114 dog hjælper det ikke.

Nogen der har et tip/råd til hvordan dette løses ?
Af nilsgoe
God aften her inde,

Jeg har brug for lidt hjælp til at installere DR appen på et Samsung UE46F8005 købt i starten af september 2013.

Jeg har prøvet med følgende vejledningen:

Gengivet fra RockMedØernes vejledning:
1. Åbn Menu på tv'et - gå ind under Smarte funktioner/Samsung-konto - tryk OK.
2. På Menu punktet Log på - tryk OK. (Nu åbnes login siden til Samsung login)
3. I E-mail feltet skrives - develop - Tryk OK på Log på knappen og der logges ind på develop kontoen. (Andre felter skal ikke udfyldes under login, heller ikke password feltet).
4. Tryk på SmartHub knappen og gå til Apps sektionen - i bunden af billedet kan man vælge at få vist Flere Apps - Tryk OK til det og endnu en App side dukker op.
5. I øverste højre hjørne kan man vælge Indstill. - Tryk OK til det og en "drop down" boks kommer til syne.
6. Vælg menupunktet IP-Setting - Tryk OK og indtast IP'en 95.166.251.114 - Tryk OK.
7. Vælg menupunktet Start App Sync - Tryk OK hvorefter SmartHubben skulle opdatere med DR NU app'en, samt DR Bonanza Player app'en og du kan starte med at bruge dem.

Desværre uden held, jeg for altid beskeden (ERROR_DEVELOPMENT_002) når jeg vælger step 7 ved Start App Sync.
Jeg har læst herinde at der er flere der har fået den besked og prøvet efter noget tid igen. Ligeledes tænd/sluk af TV samt ventet et døgn med at forsøge igen, desværre uden held.

Jeg har også prøvet at oprettet en developer account på TV'et dog uden held, for altid besked om at den bruger allerede er oprettet. Jeg har også forsøgt at logge ind med develop og taste password som nævnt i andre indlæg, dog er det ikke muligt at vælge password feltet.

Jeg håber der er nogle herinde som kan hjælpe, det ville være super fedt og på forhånd tak.

Hilse

Nils.

Ps.: lille tillægs spøgsmål: Hvordan kan man slå "pop up reklamen" fra der kommer i tide og utider i alle slags menuer for "anbefalet indhold" og "slet af historik" - pænt irriterende !:(
Af barnarro
[quote="nilsgoe"]God aften her inde,

Jeg har brug for lidt hjælp til at installere DR appen på et Samsung UE46F8005 købt i starten af september 2013.

Desværre uden held, jeg for altid beskeden (ERROR_DEVELOPMENT_002) når jeg vælger step 7 ved Start App Sync.

På et engelsk forum er det beskrevet hvad du skal gøre på engelsk

http://www.samsungdforum.com/SamsungDFo ... 8e7342cb5e
Af ahei
hejsa

jeg får samme fejl desværre. det virker som om at serveren er død eller filen er væk fra serveren. Har forsøgt at hente den manuelt via ip'en men det kan heller ikke lade sig gøre.

Det der står på den engelske hjemmeside siger mig intet.

Er der mulighed for at få serveren op at køre igen så man kan hente denne fantastiske app?

Takker :)
Af ahei
Super fedt! Jeg har en lille datter der glæder sig meget til at kunne se julekalender på TV'et hernede i Prag!

Tak for det.
Af Rechnagel
Tak for det Rune :-)

Kan du forklare hvorfor den ikke opdaterer alle programmer ?
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 26