God aften her inde,
Jeg har brug for lidt hjælp til at installere DR appen på et Samsung UE46F8005 købt i starten af september 2013.
Jeg har prøvet med følgende vejledningen:
Gengivet fra RockMedØernes vejledning:
1. Åbn Menu på tv'et - gå ind under Smarte funktioner/Samsung-konto - tryk OK.
2. På Menu punktet Log på - tryk OK. (Nu åbnes login siden til Samsung login)
3. I E-mail feltet skrives - develop - Tryk OK på Log på knappen og der logges ind på develop kontoen. (Andre felter skal ikke udfyldes under login, heller ikke password feltet).
4. Tryk på SmartHub knappen og gå til Apps sektionen - i bunden af billedet kan man vælge at få vist Flere Apps - Tryk OK til det og endnu en App side dukker op.
5. I øverste højre hjørne kan man vælge Indstill. - Tryk OK til det og en "drop down" boks kommer til syne.
6. Vælg menupunktet IP-Setting - Tryk OK og indtast IP'en 95.166.251.114 - Tryk OK.
7. Vælg menupunktet Start App Sync - Tryk OK hvorefter SmartHubben skulle opdatere med DR NU app'en, samt DR Bonanza Player app'en og du kan starte med at bruge dem.
Desværre uden held, jeg for altid beskeden (ERROR_DEVELOPMENT_002) når jeg vælger step 7 ved Start App Sync.
Jeg har læst herinde at der er flere der har fået den besked og prøvet efter noget tid igen. Ligeledes tænd/sluk af TV samt ventet et døgn med at forsøge igen, desværre uden held.
Jeg har også prøvet at oprettet en developer account på TV'et dog uden held, for altid besked om at den bruger allerede er oprettet. Jeg har også forsøgt at logge ind med develop og taste password som nævnt i andre indlæg, dog er det ikke muligt at vælge password feltet.
Jeg håber der er nogle herinde som kan hjælpe, det ville være super fedt og på forhånd tak.
Hilse
Nils.
Ps.: lille tillægs spøgsmål: Hvordan kan man slå "pop up reklamen" fra der kommer i tide og utider i alle slags menuer for "anbefalet indhold" og "slet af historik" - pænt irriterende