Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bent odense
Sus skrev:Tak til jer alle for jeres kommentarer :)

Kan forstå at det kun er at gå den hårde vej... ::l Ud i butikkerne igen, og prøve at komme igennem junglen... suk :( og så bare håbe at der er nogle kompetente sælgere.

Tak igen

og mange hilsner til jer alle

Sus
Kan ikke forstå du ikke kan bruge købsanbefalinger/test her på fl til noget.

End at gå ud i en butik og blive offer for sælger snak og blive endnu mere forvirret.
Brugeravatar
Af edinger
Sus skrev:Kan forstå at det kun er at gå den hårde vej... ::l Ud i butikkerne igen, og prøve at komme igennem junglen... suk :( og så bare håbe at der er nogle kompetente sælgere.
Jeg citerer lige Mysen:
Du kan ENTEN vælge en af modellerne på anbefalingslisten og så håbe, den falder i din smag, eller du kan bruge noget tid (adskillige timer) på at finde ud af, hvad der passer til dig.
... :)
Af Bent odense
edinger skrev:
Sus skrev:Kan forstå at det kun er at gå den hårde vej... ::l Ud i butikkerne igen, og prøve at komme igennem junglen... suk :( og så bare håbe at der er nogle kompetente sælgere.
Jeg citerer lige Mysen:
Du kan ENTEN vælge en af modellerne på anbefalingslisten og så håbe, den falder i din smag, eller du kan bruge noget tid (adskillige timer) på at finde ud af, hvad der passer til dig.
... :)
Sus fik den to gange så. ;)
Af PeterD
LAD NU VÆR', med at gå ud til en sælger og be' om hjælp!!!

Han sælger dig den skærm, firmaet har mest avance på og det er IKKE den bedste skærm til prisen!!

MEN JO, hvis du vil betale overpris for skærmen så Værs'go! :)

SMART TV er SMART (Siger sælgeren). Spørgsmålet er hvor SMART det er i hverdagen, og om du ikke bataler en HØJ pris for en middelmådig billedekvalitet...? Det er vel knap så SMART?

Hvorfor lige et 46"..? og hverken mere eller mindre?

Men måske?

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... -tx-l47e5y
Af Sus
Hej PeterD :)

46" Er fordi jeg synes at det passer i størrelsen, stuen er ikke så stor, der vil være max 3-4 m til TV,et.

Ja, jeg synes ikke jeg har så mange andre muligheder end at gæste butikkerne, men kan samtidig også forstå, iflg. det jeg har læst mig til her på side, at fjernsynene i butikkerne ikke er rigtigt indstillet, hvilket så vil sige at man ikke engang kan regne med at det man ser er korrekt.
Så det er måske bare at lukke øjnene og håbe på det bedste, og vælge det 4. TV fra venstre i anden række :D

Tak for oplysning om Panasonic, det lyder da til at være et rimeligt godt TV til en rimelig pris. Jeg er ellers nået frem til enten et LG eller Samsung.

Herlig dag til dig, og tak for interessen :)
Brugeravatar
Af edinger
Sus skrev:Jeg synes ikke jeg har så mange andre muligheder end at gæste butikkerne, [hvor] fjernsynene ikke er rigtigt indstillet, hvilket så vil sige, at man ikke engang kan regne med, at det man ser, er korrekt.
Jeg prøver lige for tredje gang.

Nu hvor du tilsyneladende ikke har lyst til at bruge timer på at optimere dit beslutningsgrundlag, hvorfor er det så, at du ikke mener at kunne bruge rådet om at vælge en skærm fra anbefalingslisten til noget?
Af Sus
Mener du "købsanbefalinger" der har jeg kikket, for synes ikke jeg er faldet over en "anbefalings liste" O_O

Men jeg må sige nu efter at jeg igen har været i butikkerne, at jeg er meget skuffet over Samsungs billede og lyd , det lever hverken op til Phillips, LG eller Panasonic for den sags skyld. Valget står nu mellem Phillips 47PFL6678S eller LG 47LA667V.
Synes helt bestemt at Phillips har det suverent bedste billede og lyd samt en super fjernbetjening... meeen det er også dyrt... suk. pris 11.000,- Men har set at der er en der har fået det ned på 10.000,- men det er stadig dyrt.

LG har også et rigtig godt billede og lyd og samtidig det geniale menu system jeg er vild med, men en lidt dum fjernbetjening som man måske kan blive træt af tror jeg, men måske man kan købe en anden med taster der passer til. Prisen her er mere okay 8.399,-

Lige nu prøver jeg at finde en side hvor man kan sammenligne de 2 fjernsyn, det synes jeg ikke lige jeg kan finde. Nogen der ved hvad sådan en evt. kan hedde ?

Hilsen Sus :p