08 aug 2013, 18:42
Hej til jer der ude.
Ja nu kan min store gl. kasse vist ikke klare den længere, ca. 5 kanaler er der vist tilbage at kikke på
Tv idag er jo en ret kedelig og forældet historie må man sige, men nu er der endelig kommet en interessant kanal der hedder TV2FRI og den kunne jeg jo godt tænke mig at kikke lidt på
Men det er jo også en digital kanal... sååå må vist bide i det sure Tv og se at få skiftet de 2½ tons ud med en lidt lighter version, der både kan forstå HD og HDMI sprog. (Surt at man selv skal betale for noget man ikke selv har valgt, hvad var der mon i vejen med analog.. humm.
Nå...jeg håber der er nogle kloge smukke hoveder der ude der kan hjælpe mig i min nød, da jeg INTET ved om de flade...
Nyt skal der til men hvad! Jeg har Yousee og ønsker et 46 t. TV med et godt billede og ikke mindst god lyd. Jeg har hørt at mange nye Tv har elendig lyd. Og da jeg ikke bryder mig om "Surround sound" eller flere højtalere end dem jeg har i forvejen til mit musikanlæg, et gl. men fantastisk "SONY HI FI COMPONENT SYSTEM CMT-CPX1" hvor til der høre et par fantastiske højtalere (SS-CPX1) som jeg jo meget gerne vil beholde og evt. tilslutte hvis muligt, er det det???
hvis lyden i Tv,et altså er dårlig. Det skal samtidig også være meget nemt at betjene og indstille, da jeg pludselig får det meget dårligt hvis jeg skal gennemgå 107 siders brugsanvisning før jeg kan få skidtet til at virke
Har hørt anbefalinger fra en butik, at LG Smart Tv vedr. betjening via skærmen skulle være nemt ???
Suk... og knus og tak til jer alle for jeres tid og og forhåbentligt hjælpende råd. (B
Sus
Ja nu kan min store gl. kasse vist ikke klare den længere, ca. 5 kanaler er der vist tilbage at kikke på
Nå...jeg håber der er nogle kloge smukke hoveder der ude der kan hjælpe mig i min nød, da jeg INTET ved om de flade...
Har hørt anbefalinger fra en butik, at LG Smart Tv vedr. betjening via skærmen skulle være nemt ???
Suk... og knus og tak til jer alle for jeres tid og og forhåbentligt hjælpende råd. (B
Sus