30 apr 2007, 20:13
Hej alle
Ja så må jeg vel også hoppe med på vognen og få mig et fladskærms tv.
Har været ude og kigge og forhøre mig i byen og umiddelbart hælder jeg mest til Philips. Har også læst meget positivt om dem efterhånden.
Udgangspunkt:
Pris: omkring de 10000 kr
Størrelse: 32" - ikke større
Teknik: LCD
Design: Det skal være pænt og have et godt finish
Tilslutning: Har en xbox 360, så uden tvivl HDMI
Tuner? Det må meget gerne have en DVB-T tuner, så jeg jeg kan modtage de danske kanaler digitalt.
Jeg har pt tdc, men ved ikke om det varer ved. Vil det være at anbefale med indbygget DVB-C også?
Vægophæng: Ja det skal kunne hænge på min væg
Nuværende muligheder - som dog sagtens kan ændres, hvis der anbefales andet
Phillips 32PF9631D
Philips 32PF9631D
Ganske lækker fjernsyn synes jeg og har fået megen positiv kritik. Hvad er forskellen på dette også det her? Philips 32PF9641D - ud over prisen og designet?
Samsung LE-32M71B
Samsung LE-32M71B
Nydeligt tv til en billig penge, synes jeg selv
Sony KDL-32V2500
Sony KDL-32V2500
Endnu en pænt tv, som jeg har kigget på
Hvad ville I anbefale?
Umiddelbart hælder jeg mest til Philips, men kan ikke helt finde ud af, hvad forskellen på de to forskellige 32PF96´er er. Any help?
Og ville det være mere fornuftigt at skyde lidt mere pant i kassen også hapse den her: Philips 32PF9731D
Håber, at nogle vil bruge et par sekunder til at hjælpe lidt, selvom der er mange af denne slags tråde herinde.
Ja så må jeg vel også hoppe med på vognen og få mig et fladskærms tv.
Har været ude og kigge og forhøre mig i byen og umiddelbart hælder jeg mest til Philips. Har også læst meget positivt om dem efterhånden.
Udgangspunkt:
Pris: omkring de 10000 kr
Størrelse: 32" - ikke større
Teknik: LCD
Design: Det skal være pænt og have et godt finish
Tilslutning: Har en xbox 360, så uden tvivl HDMI
Tuner? Det må meget gerne have en DVB-T tuner, så jeg jeg kan modtage de danske kanaler digitalt.
Jeg har pt tdc, men ved ikke om det varer ved. Vil det være at anbefale med indbygget DVB-C også?
Vægophæng: Ja det skal kunne hænge på min væg
Nuværende muligheder - som dog sagtens kan ændres, hvis der anbefales andet
Phillips 32PF9631D
Philips 32PF9631D
Ganske lækker fjernsyn synes jeg og har fået megen positiv kritik. Hvad er forskellen på dette også det her? Philips 32PF9641D - ud over prisen og designet?
Samsung LE-32M71B
Samsung LE-32M71B
Nydeligt tv til en billig penge, synes jeg selv
Sony KDL-32V2500
Sony KDL-32V2500
Endnu en pænt tv, som jeg har kigget på
Hvad ville I anbefale?
Umiddelbart hælder jeg mest til Philips, men kan ikke helt finde ud af, hvad forskellen på de to forskellige 32PF96´er er. Any help?
Og ville det være mere fornuftigt at skyde lidt mere pant i kassen også hapse den her: Philips 32PF9731D
Håber, at nogle vil bruge et par sekunder til at hjælpe lidt, selvom der er mange af denne slags tråde herinde.