28 jun 2013, 21:49
Kunder pixeltestet deres tv, opdateret det, kalibreret det, navngivet indgange. Tjekket alle indgange virker, plus der gives 20% i rabat på alt tilbehør kunden køber med i købet.
Torben Rasmussen skrev:Nu ved jeg jo, at der er debattører i denne tråd, som rent faktisk arbejder i El-Giganten, så kunne en eller anden (hint: Jones) ikke tage og fortælle hvad de bruger til at kalibrere med? Og ja, du må gerne dele den slags oplysninger uden at jeg tolker det som reklame...
Torben Rasmussen skrev:Nu ved jeg jo, at der er debattører i denne tråd, som rent faktisk arbejder i El-Giganten, så kunne en eller anden (hint: Jones) ikke tage og fortælle hvad de bruger til at kalibrere med? Og ja, du må gerne dele den slags oplysninger uden at jeg tolker det som reklame...Der bliver brugt spyder 4 til det. Men hvis man mener at, de 999 er givet dårligt ud, må man jo forklare hvorfor det er det?
Kunder pixeltestet deres tv, opdateret det, kalibreret det, navngivet indgange. Tjekket alle indgange virker, plus der gives 20% i rabat på alt tilbehør kunden køber med i købet.
JAMO 606
ONKYO 518
CANAL DIGITAL
ONKYO 518
CANAL DIGITAL