Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bent odense
lennon skrev:Mht rå billedkvalitet er VT60 åbenbart outstanding iflg diverse test . Tilsyneladende tar plasmateknologien 2 skridt frem hver gang LCD tar et . .
Så er det også mærkelig de stopper udvikling af plasmateknologien.

Så de skal bruge finanserne på udvikling af OLDE-teknologien og der går en rum tid før man ser de første OLDE skærme.

Hvad så i mellem tiden vil de så udvikle mere på LCD/LED-teknologien.

Så det bliver spændende at følge udviklingen af Panasonic tv.

P.S man er vel lidt af en skabs plasma mand. ;)
Brugeravatar
Af MigSelv
Bent odense skrev:
lennon skrev:Mht rå billedkvalitet er VT60 åbenbart outstanding iflg diverse test . Tilsyneladende tar plasmateknologien 2 skridt frem hver gang LCD tar et . .
Så er det også mærkelig de stopper udvikling af plasmateknologien.

Så de skal bruge finanserne på udvikling af OLDE-teknologien og der går en rum tid før man ser de første OLDE skærme.

Hvad så i mellem tiden vil de så udvikle mere på LCD/LED-teknologien.

Så det bliver spændende at følge udviklingen af Panasonic tv.

P.S man er vel lidt af en skabs plasma mand. ;)
Intet underligt i, at man stopper udviklingen af plasma, hvis producenten mener toppen er nået. Det er jo ikke produktionen de stopper.
Af allo
Intet underligt i, at man stopper udviklingen af plasma, hvis producenten mener toppen er nået.
jeg mener at udvikling blev bremset og helt 'nu skal I (os - forbruger) underkaste Jer' (ment: finde os i alt hvad de har bestem er
'normalt' m.v. når det gælder div.problemer som clouding, buzz, retention m.f.) i det øjeblik Panasonic fik lov til at opkøbe Kuro - for mig er den ikke længere...

jeg mener også (det har jeg sagt før) at der burde laves om på vise regler - f.eks.:

- køber/opkøber et firma teknologi/know how fra et andet firma så skal de have MAX 2år til at begynde at bruge den - hvis ikke så skal handlen gå tilbage (med et tab på f.eks.20%...- har Panasonic købt Kuro for 1000kr. så skal de have 800kr. fra Pioneer men så skal de aflevere alt det de har fået tilbage til Pioneer - inkl.patentet)

der er ikke ret meget der er 'fair' i livet men...- sådan noget er helt til grin...- og som altid så er vi de eneste det går ud over og der betaler regningen...

selvfølgelig er der sket vold meget i løbet af de sidste 5-6år men de problemer der følger med har intet med 'toppen' at gøre...- for Pioneer havde ikke de problemer! - og er stadig king of the castle...

det er så kun min mening ;)