zappedronningen skrev:Om jeg fatter, at folk kan hidse sig sådan op over at et tv af samme mærke (ikke engang samme model/årgang)som det, de har, bliver kritiseret. Man skulle tro, det var folks førstefødte, det handlede om.
helt enig, kom til at fornærme flatpanels ejere i ris/ros tråden, når jeg nu altså pænt skrev det var brugere af dette forum som var lidt for fokuserede på en type skærm. selvom verden består af så mange andre valg og dem som er mere visuelle end bare godt billed.
Xwingt65 skrev:Men du kan vel forstå min undren, når jeg ny mange steder ser brugere af diverse teknik nørde fora køber både gt50 og vt50 på tilbud lige nu. Hvis modellerne er så ringe som der siges.... 
det er desværre forum som disse, som understøtter din undren, at de overbeviser købere om at det er rette skærm. De skal altid lige fortælle -
men det er jo ikke bedste billed . det er jo ikke fordi man siger dem imod, de tror bare kun er folk som ser på billed og ingen andet model eksisterer selv for familier som slet ikke bruger skærmen som det billed de fanatikere oplever, men en informationskilde som aldrig vil være andet, og kaseres lige så hurtigt som de købte det, hvis deres stue ændres eller de vil have andre farver på væggen.