6. jun 2013, 08:35
Jeg har langt om længe fået invisteret i et nyt Tv (Philips Pfl 7007t) den gamle "fladskærm" havde ikke digitale tunere HD og alt det der smarte
Jeg har et par problemer med det nye TV som jeg håber i kan hjælpe med.
1. Jeg har fuldpakken fra yousee og efter at have søgt kanaler manglede jeg nogle som den ikke havde fundet, efter tv'et havde været slukket og tænt igen fant den selv de manglende kanaler (det er sku meget smart
) men de nye kanaler står meget dårligt de er helt pixeleret og hakker i lyder helt umulige at se. Hvad er der galt og vigtigst af alt hvordan løser jeg det? (alle andre kanaler står perfekt)
De kanaler det drejer sig om er:
Disney junior
TLC HD
TNT HD
Tv3 Sport HD
Nicelodeon HD
2. Tv'et viser ikke kanal logoer alle kanaler har bare et standart logo, brugsanvisningen beskriver at det skulle der være og at man kan slå det fra hvis man vil, men hvis jeg går ind i indstillinger findes der slet ikke det i brugsanvisningen beskrevet menupunkt. Hvordan får jeg kanal logoer på?
Håber at nogle kan hjælpe det er IKKE populært at man ikke kan se Disney junior her hjemme

Jeg har et par problemer med det nye TV som jeg håber i kan hjælpe med.
1. Jeg har fuldpakken fra yousee og efter at have søgt kanaler manglede jeg nogle som den ikke havde fundet, efter tv'et havde været slukket og tænt igen fant den selv de manglende kanaler (det er sku meget smart

De kanaler det drejer sig om er:
Disney junior
TLC HD
TNT HD
Tv3 Sport HD
Nicelodeon HD
2. Tv'et viser ikke kanal logoer alle kanaler har bare et standart logo, brugsanvisningen beskriver at det skulle der være og at man kan slå det fra hvis man vil, men hvis jeg går ind i indstillinger findes der slet ikke det i brugsanvisningen beskrevet menupunkt. Hvordan får jeg kanal logoer på?
Håber at nogle kan hjælpe det er IKKE populært at man ikke kan se Disney junior her hjemme