Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Talryn
Har endelig fået M87 og jeg må sige jeg er positivt overasket, men desvære laver min skærm udrivninger i en lodret linje på skærmen i 720 og 1080 på alle indgangene, jeg kan dog sige at XBOX360 over component kan klare op til 1080P :) og det ser sku godt ud.....

Har ikke leget så meget mere med skærmen da den er pakket i kasse igen og håber så Laptops ombytter den hurtigt, var lidt sørgeligt at sætte den gamle skærm til igen :(
Af Del Pede
Talryn skrev:Har endelig fået M87 og jeg må sige jeg er positivt overasket, men desvære laver min skærm udrivninger i en lodret linje på skærmen i 720 og 1080 på alle indgangene, jeg kan dog sige at XBOX360 over component kan klare op til 1080P :) og det ser sku godt ud.....
Siger du, at den kan tage 1080p over component?!?!, for så er du dagens mand i skysauce.

Jeg har læst en masse rod med Xbox 360 1080p og VGA. Men hvis den æder 1080p over component, så er sagen bøf (B
Senest rettet af Del Pede 22 apr 2007, 21:15, rettet i alt 1 gang.
Af Talryn
Ja da jeg satte XBOX360 til 1080P så viste skærmen det perfekt :)
Af Del Pede
Talryn skrev:Ja da jeg satte XBOX360 til 1080P så viste skærmen det perfekt :)
Lækkert. Havde læst om en del mennesker, som havde problemer med 1080p over VGA.
Af DeadSpeak
Hej Talryn
Talryn skrev:... men desvære laver min skærm udrivninger i en lodret linje på skærmen i 720 og 1080 på alle indgangene(
Hvad præcist er disse udrivninger?
Af Del Pede
Er der så nogen der kan be- eller afkræfte, at Samsung ikke har lavet et fjernsyn, som kan vise danske understekster med DVB-T. Fik en mail fra SHG, som forklarede det tidligere idag, og det syntes jeg ærlig talt lyder lidt underligt
Af Munch
Del Pede, du mener vel om Samsung har lavet fjernsyn, som ikke kan vise danske undertekster med DVB-T:D
Af Del Pede
træmanden skrev:Del Pede, du mener vel om Samsung har lavet fjernsyn, som ikke kan vise danske undertekster med DVB-T:D
Puha - en lang arbejdsdag.
Ja, det er vist hvad jeg mener ;-)
Af FaceLight
Når Talryn har du fået dit samsung fra ombytning.. Høre meget gerne din mening om denne skærm.. Specielt om der er problemer med hakken (judder) over Blu ray eller HD hvilket det har været en del snak om på diverse fora...
Af NeXuSDK
Facelight -> Så vidt jeg ved skulle MoviePlus skabe det problemer, så det skal bare slås fra...
Af macbane
Du kan risikerer ved køb af samsung tv over nettet at den digitale tuner ikke fungerer optmalt.

Derfor spørg sælger før du køber noget, hvis der er behov for den digtale tuner.

Jeg har slev set m86 i aktion og jeg er målløs over hvor godt et billede der er. er du røden det er et top dollar tv!!
Af FaceLight
NeXuSDK skrev:Facelight -> Så vidt jeg ved skulle MoviePlus skabe det problemer, så det skal bare slås fra...
MoviePlus er netop skabt for at minimere sådanne problemer så det ville undre mig hvis det forværrede dem?....
Af Talryn
Hej Alle :)

Jeg har nu eller rettere i sidste uge fået byttet skærmen :) og må sige at servicen hos Laptops ikke kunne være bedre, efter at have skrevet og fortalt om problemet til Laptops gik der 5 dage og jeg kunne hente et nyt :) det må jeg sige at være god service.....

Jeg har ingen Blue-Ray eller Hd-DVD kilder, så kan ikke rigtig kommentere på disse områder...

De enheder jeg har koplet til er Samsung Digitale HD STB (1080I output), Pioneer DVD (1080I output), PC (1080P output), XBOX360 (1080P output)...

Jeg kan kun sige WOW, det er et dejligt TV, alt den snak om at LCD skærme ikke kan gengive korrekte farver er her gjort til skamme, jeg er selv TV fotograf og går meget op i det jeg ser på TV er korrekt, der er en anelse hakken i bevægelser på 1080I kilderne men det er så lidt at man virkelig skal kigge efter det og så vil der jo altid på 1080I kilder være sådan med mindre TV'et kunstigt går ind og behandler billedet for at fordoble fields for at efterline 1080P, men på PC hvilket jo køret 1080P er der ingen hakker overhovedet (Gaming + Film)...

Har ikke testet DVB-T med hensyn til undertækster da jeg har StofaXtra.
Af NeXuSDK
FaceLight skrev:
NeXuSDK skrev:Facelight -> Så vidt jeg ved skulle MoviePlus skabe det problemer, så det skal bare slås fra...
MoviePlus er netop skabt for at minimere sådanne problemer så det ville undre mig hvis det forværrede dem?....
I know, men så vidt jeg har kunne læse mig til på engelske fora, så kan det have modsatte effekt...