21 apr 2013, 10:48
Har læst mig lidt frem til at disse 3 TV modeller faktisk er samme TV, bare med forskelligt tilbehør, nogen der ved om dette er korrekt?
kronholm skrev:Skal du være velkommen til. Mener heller ikke der er indbygget WiFi i 620'eren. Havde iøvrigt en 47" 660t hjemme et kort stykke tid, og det var ikke en opgradering i forhold til det 4 år gamle plasma jeg havde før, på billedkvaliteten.Min bliver en opgradering til en noget ældre Pioneer Plasma, vel ca. 7-8 år gammelt som kun køre 720P, så går ud fra det vil være en opgradering til det?
Heschen skrev:Min bliver en opgradering til en noget ældre Pioneer Plasma, vel ca. 7-8 år gammelt som kun køre 720P, så går ud fra det vil være en opgradering til det?Det kommer sandelig an på, hvilke parametre du vurderer ud fra.
Heschen skrev:1000 tak for svaret.Gør det....fordi du fortjener det
Så tror jeg at jeg går efter LG 55" Cinema3D LED Smart TV 55LM620T til 8999,-
J.H. skrev:Nu var spørgsmålet i denne tråd faktisk et helt andet, end den tråd du henviser til, ville du også have set hvis du havde læst tråden.Heschen skrev:1000 tak for svaret.Gør det....fordi du fortjener det
Undlad gerne at forurene forum med flere enslydende tråde.
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... =2&t=28872
Heschen skrev:Ja, udgangspunktet var måske et andet men den er jo drejet gevaldigt, da du ikke var i stand til at forstå hvad der blev skrevet i den første.J.H. skrev:Nu var spørgsmålet i denne tråd faktisk et helt andet, end den tråd du henviser til, ville du også have set hvis du havde læst tråden.Heschen skrev:1000 tak for svaret.Gør det....fordi du fortjener det
Undlad gerne at forurene forum med flere enslydende tråde.
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... =2&t=28872
Da folk så i denne tråd faktisk kom med et brugbart svar, og selv kom med nogle problemstillinger med hensyn til Plasma vs. LED, så er det vel ok at spørge om deres mening til Plasma vs. plasma? Hvis det altså er ok med dig politimand J.H
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.