Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Skal du være velkommen til. Mener heller ikke der er indbygget WiFi i 620'eren. Havde iøvrigt en 47" 660t hjemme et kort stykke tid, og det var ikke en opgradering i forhold til det 4 år gamle plasma jeg havde før, på billedkvaliteten.
kronholm skrev:Skal du være velkommen til. Mener heller ikke der er indbygget WiFi i 620'eren. Havde iøvrigt en 47" 660t hjemme et kort stykke tid, og det var ikke en opgradering i forhold til det 4 år gamle plasma jeg havde før, på billedkvaliteten.
Min bliver en opgradering til en noget ældre Pioneer Plasma, vel ca. 7-8 år gammelt som kun køre 720P, så går ud fra det vil være en opgradering til det?
Heschen skrev:Min bliver en opgradering til en noget ældre Pioneer Plasma, vel ca. 7-8 år gammelt som kun køre 720P, så går ud fra det vil være en opgradering til det?
Det kommer sandelig an på, hvilke parametre du vurderer ud fra.

Hvis vi taler rå billedkvalitet, er det langt fra givet, at svaret er et ja.

Yderligere vil du naturligvis skulle dig vænne dig til et LCD-billede, som i sig selv er væsensforskelligt fra det plasmabillede, du kommer fra.
Det ville jeg ikke være så sikker på. Rygtet siger jo at pioneer kunne sit kram. En 42/43" plasma med 720p, vs en 55" med fuld hd, så tror jeg ca. man er lige vidt på 3 meters afstand. Desuden sender kanaler som dr og tv2 jo kun i 720p.
Har også kigget på disse 2, men det er vel samme problem som med LED'en.
Nyt "billigt" Plasma full HD imod et ældre dyrt 720P Plasma?

LG 60" Plasma TV 60PA550T..................................6999,-
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=746309

Men så fandt jeg lige denne her også, nogle erfaringer med den?

Samsung 60" Plasma TV PS60E535........................7.999,-
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=745622
J.H. skrev:
Heschen skrev:1000 tak for svaret.
Så tror jeg at jeg går efter LG 55" Cinema3D LED Smart TV 55LM620T til 8999,-
Gør det....fordi du fortjener det :D

Undlad gerne at forurene forum med flere enslydende tråde.

http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... =2&t=28872
Nu var spørgsmålet i denne tråd faktisk et helt andet, end den tråd du henviser til, ville du også have set hvis du havde læst tråden.

Da folk så i denne tråd faktisk kom med et brugbart svar, og selv kom med nogle problemstillinger med hensyn til Plasma vs. LED, så er det vel ok at spørge om deres mening til Plasma vs. plasma? Hvis det altså er ok med dig politimand J.H
Heschen skrev:
J.H. skrev:
Heschen skrev:1000 tak for svaret.
Så tror jeg at jeg går efter LG 55" Cinema3D LED Smart TV 55LM620T til 8999,-
Gør det....fordi du fortjener det :D

Undlad gerne at forurene forum med flere enslydende tråde.

http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... =2&t=28872
Nu var spørgsmålet i denne tråd faktisk et helt andet, end den tråd du henviser til, ville du også have set hvis du havde læst tråden.

Da folk så i denne tråd faktisk kom med et brugbart svar, og selv kom med nogle problemstillinger med hensyn til Plasma vs. LED, så er det vel ok at spørge om deres mening til Plasma vs. plasma? Hvis det altså er ok med dig politimand J.H
Ja, udgangspunktet var måske et andet men den er jo drejet gevaldigt, da du ikke var i stand til at forstå hvad der blev skrevet i den første.

Den infantile tendens med at starte flere tråde fordi de ikke lige tager form som ønsket, må du nøjes med at udføre på arto eller hvor du nu føler dig hjemme blandt ligesindede.
Og igen formår du ikke at læse hvad der bliver skrevet.
Den tråd du henviser til at et spørgsmål til hvilken af 4 skærme brugerne af FP vil anbefale.
Denne tråd er omkring hvilket panel en serie er fælles om.
Så var der en bruger der skriver at netop den model ikke er en opgradering fra et plasma tv og derfor spørger jeg om det er en opgradering ved køb af en Plasma model.

Hvis du syntes det er at oprette flere tråde omkring det samme, så helt fint og det er hermed modtaget, men kan du så ikke gøre mig den tjeneste at lade være med at forurene andres tråde med ligegyldige kommentarer, som slet ikke har noget med tråden at gøre. Tak
I modsætning til dig er jeg ganske velorienteret på området omkring forskellene på LG´erne og øvrige spørgsmål du har haft, spørgsmål som Kronholm desuden besvarede i sine to første indlæg.
At du så efterfølgende stiller de samme spørgsmål som i den anden tråd igen er unødvendigt.

Omend det selvfølgelig er naturligt for dig at gå ud fra din egen opfattelses-evne ved at gentage det der allerede er skrevet, er det for os andre blot spildtid.

...og det har skam fin relevans at gøre opmærksom på din manglende fora-etikette, som nødigt skulle sænke niveauet for dette glimrende forum.

Taget i betragtning at du er tilmeldt idag, har du formået at gøre dig ganske uheldigt bemærket, så selv tak.