12 apr 2013, 00:05
Hej med jer
Jeg har netop investeret i et Beoplay V1-40.
Før den havde jeg en Avant CTV 28 (den har jeg stadig (B ), hvor jeg havde tilsluttet 2 x BL8000 som fronthøjttalere, 2 x BL6000 som baghøjttalere og en BL2 som Subwoofer. Herlig opsætning
Nu har jeg så samme opsætning til min V1'er, men jeg kan ikke få så meget bas ud af den som jeg kunne af Avanten. Og det vil jeg gerne!
V1 har jo en million (ca.) indstillingsmuligheder i forhold til Avant'en
, og jeg mener jeg har skruet op for alt der kunne have noget med bas at gøre på profilen BRUGER, som jeg har valgt som default til alle kilder. Jeg skal ikke bruge forskellig lyd til forskellige kilder...
Måske har jeg konfigureret højttalerne forkert?
BL8000 er hhv. højre og venstre front, BL6000 højre og venstre surround og BL2 er højre og venstre sub. Er det forkert? Basstyring er slået til.
Skal jeg gøre noget anderledes?
På forhånd tak for input
Hilsen griffel :-)
Jeg har netop investeret i et Beoplay V1-40.
Før den havde jeg en Avant CTV 28 (den har jeg stadig (B ), hvor jeg havde tilsluttet 2 x BL8000 som fronthøjttalere, 2 x BL6000 som baghøjttalere og en BL2 som Subwoofer. Herlig opsætning
Nu har jeg så samme opsætning til min V1'er, men jeg kan ikke få så meget bas ud af den som jeg kunne af Avanten. Og det vil jeg gerne!
V1 har jo en million (ca.) indstillingsmuligheder i forhold til Avant'en
Måske har jeg konfigureret højttalerne forkert?
BL8000 er hhv. højre og venstre front, BL6000 højre og venstre surround og BL2 er højre og venstre sub. Er det forkert? Basstyring er slået til.
Skal jeg gøre noget anderledes?
På forhånd tak for input
Hilsen griffel :-)