janbau skrev:
Fordelen ved Lg lm 660 669 670 er at de er meget pænere og Har Magic Remote Som er rigtig god at have ( Koster ca 500 700 kr at købe ) ved enda ikke om Lg Lm 640 understytter den.
Det er rigtigt at Magic Remote ikke følger med til 640t, men jeg forstår ikke helt det med at de andre modeller skulle være pænere. Nu har jeg godt nok aldrig set hverken 660, 669 eller 670 i levende live, men sammenligner jeg designet på mit 640t med de billeder jeg kan finde af de andre modeller, virker de meget ens i udseendet (er ret overbevist om at de faktisk er helt ens på dette punkt).
@DHJ: Jeg købte dette TV på baggrund af anmeldelser af 660/669/670-modellerne og 620-modellen, da jeg, som dig, heller ikke kunne finde nogle anmeldelser af fjernsynet.
Jeg er sådan set fint tilfreds med mit køb, men jeg er også langt fra entusiast og gik fra en noget ældre, billig 32" Samsung LCD-skærm. Designet vægtede for mig desuden tungere end jeg fornemmer det gør hos mange herinde.
Du kan dog nok ikke bruge min mening til ret meget, da dine krav kan være helt anderledes end mine. F.eks. har jeg lagt mærke til en god mængde backlight bleed (eller hvad det nu hedder) når billedet er helt sort, aldrig når der har været noget på skærmen. Dette har ikke generer mig særligt, men jeg tror f.eks. at billednørderne herinde, ville rynke lidt på næsen over den "feature".
Jeg vil ikke forholde mig til prisen, da der sikkert er en del andre der har fingeren ret meget mere på pulsen end mig.