27 feb 2013, 21:46
Hejsa, er den (Ikke) lykkelige ejer af Sagemcom DT90 da alle betalingskanaler begynder at fryse. Det har det gjort i snart 6 mdr. Mest hakket men nu også frysning.
Har tidligere haft kontakt til både forhandler og Boxer der begge mener det er min antenne det er galt med og jeg kan få en til at se på det for omkring 1200.kr og efterfølgene få et tilbud (ALT FOR DYRT!)
Samtidig med at inden jeg havde boxer (inden det blev nødvendigt at have boks med adgang til tv2) hvor jeg også modtog via antenne virkede alle kanaler fint, ingen problemer kun i meget dårligt vejr.
Hvad kan jeg gøre, da jeg syntes 1200.kr for en der skal se på det, og efterfølgene give et tilbud på at få ordnet det, er rent svineri
Håber meget i kan hjælpe mig. P.S her er oplysninger om antennesignal:
Loop--thougt forstærkning: JA
(skal siges jeg lige har ændret den idag og fået et Meget højere signalkvalitet) (billedet har hele tiden hakket. Nogle dage mere end andre, både med den slået til (som var fra idag) og slået fra)
DTR antenne strømtilførsel: Nej
Kanal: 58 (ved ikke hvad det betyder)
Signalstyrke: 82% (inden ændring 94%)
Signalkvalitet 98% (inden ændring 8 %)
Netværk: Mux1...
C/N ca 27-28 dB
Hjælp søges så hurtigt som muligt !
Har tidligere haft kontakt til både forhandler og Boxer der begge mener det er min antenne det er galt med og jeg kan få en til at se på det for omkring 1200.kr og efterfølgene få et tilbud (ALT FOR DYRT!)
Samtidig med at inden jeg havde boxer (inden det blev nødvendigt at have boks med adgang til tv2) hvor jeg også modtog via antenne virkede alle kanaler fint, ingen problemer kun i meget dårligt vejr.
Hvad kan jeg gøre, da jeg syntes 1200.kr for en der skal se på det, og efterfølgene give et tilbud på at få ordnet det, er rent svineri
Håber meget i kan hjælpe mig. P.S her er oplysninger om antennesignal:
Loop--thougt forstærkning: JA
(skal siges jeg lige har ændret den idag og fået et Meget højere signalkvalitet) (billedet har hele tiden hakket. Nogle dage mere end andre, både med den slået til (som var fra idag) og slået fra)
DTR antenne strømtilførsel: Nej
Kanal: 58 (ved ikke hvad det betyder)
Signalstyrke: 82% (inden ændring 94%)
Signalkvalitet 98% (inden ændring 8 %)
Netværk: Mux1...
C/N ca 27-28 dB
Hjælp søges så hurtigt som muligt !
Mvh. Frederik