Log ind med sociale netværk
16 apr 2007, 14:43
Hej med Jer!
Ny bruger her på flatpanels.dk, men har længe kigget med på sidelinjen.
Har et par spm. til ejerne af 2407WFP:
De sidste der har modtaget, har I fået rev. 04, kan ikke rigtig blive klar over, om det har nogen betydning overhovedet?
Hvordan oplever I inputlag, er det noget problem?
Mvh
Super-djon
Ny bruger her på flatpanels.dk, men har længe kigget med på sidelinjen.
Har et par spm. til ejerne af 2407WFP:
De sidste der har modtaget, har I fået rev. 04, kan ikke rigtig blive klar over, om det har nogen betydning overhovedet?
Hvordan oplever I inputlag, er det noget problem?
Mvh
Super-djon
16 apr 2007, 14:45
intet input-lag (og jeg har en tudse-gammel PC).
der har været nogle bugs i de andre revisions, men de er fjernet med A04. Derfor vigtigheden af at det skal være A04. Jeg har svært ved at forestille mig at der skulle være fare for at få andet end A04 nu.
der har været nogle bugs i de andre revisions, men de er fjernet med A04. Derfor vigtigheden af at det skal være A04. Jeg har svært ved at forestille mig at der skulle være fare for at få andet end A04 nu.
16 apr 2007, 15:38
Tak for svaret!
Det var de to største forbehold jeg havde overfor skærmen, for synes designet er rigtigt fedt.
Skal hovedsagligt bruges til tekst og internet (lidt TV). Det hænder dog at jeg spiller, dog mest BF2 og TDU. Er dog ikke så krævende hvad dette angår, så mon ikke den går an til det også?
Et sidste spm.:
Jeg kan se den testede LG L245WP har HDMI indgang, og synes at have hørt at signalet skulle være bedre gennem HDMI end DVI? Er dette forkert?
Takker mange gange for ulejligeden
Mvh
Super-djon
Det var de to største forbehold jeg havde overfor skærmen, for synes designet er rigtigt fedt.
Skal hovedsagligt bruges til tekst og internet (lidt TV). Det hænder dog at jeg spiller, dog mest BF2 og TDU. Er dog ikke så krævende hvad dette angår, så mon ikke den går an til det også?
Et sidste spm.:
Jeg kan se den testede LG L245WP har HDMI indgang, og synes at have hørt at signalet skulle være bedre gennem HDMI end DVI? Er dette forkert?
Takker mange gange for ulejligeden
Mvh
Super-djon
16 apr 2007, 15:47
Der er ingen forskel på DVI og HDMI - digitalt er digitalt, et nul er et nul og et et-tal er et et-tal 
Man kan argumentere for at der kan sendes mere avancerede signaler gennem HDMI såsom lyd, men da der ikke er højttalere i skærmen alligevel, så er dette ikke aktuelt. Du kan dog også potentielt få lov at afspille kopi-sikret materiale, som jo er en af de store hypes omkring Vista (HDCP materiale), men jeg tror flere producenter vil være ret tilbageholdende med at udsende sådant materiale idet der er langt under 1% af markedet der reelt vil kunne afspille det.
Man kan argumentere for at der kan sendes mere avancerede signaler gennem HDMI såsom lyd, men da der ikke er højttalere i skærmen alligevel, så er dette ikke aktuelt. Du kan dog også potentielt få lov at afspille kopi-sikret materiale, som jo er en af de store hypes omkring Vista (HDCP materiale), men jeg tror flere producenter vil være ret tilbageholdende med at udsende sådant materiale idet der er langt under 1% af markedet der reelt vil kunne afspille det.
17 apr 2007, 14:22
He igen!
Jeg er nu lidt lun på denne lækre skærm, og er på sin vis også klar til at købe den. Men det irriterer mig, at man bl.a. på ebay.com og Dell USA kan købe samme skærm for godt 3k.
Hvis jeg nu forsøgte mig på ebay.com, og købte en skærm fra USA, ville den så fungere i DK. Der er selvfølgelig flere overvejelser end netop funktionen af skærmen, men også omkring hvorvidt forhandleren er god nok, og mht garanti , osv.
Men hvad siger I omkring købet af en skærm fra USA, for kunne da være rart at spare 3k? Og kan Dell EU nægte at rep. den, hvis der sker noget?
Mvh
Super Djon
Jeg er nu lidt lun på denne lækre skærm, og er på sin vis også klar til at købe den. Men det irriterer mig, at man bl.a. på ebay.com og Dell USA kan købe samme skærm for godt 3k.
Hvis jeg nu forsøgte mig på ebay.com, og købte en skærm fra USA, ville den så fungere i DK. Der er selvfølgelig flere overvejelser end netop funktionen af skærmen, men også omkring hvorvidt forhandleren er god nok, og mht garanti , osv.
Men hvad siger I omkring købet af en skærm fra USA, for kunne da være rart at spare 3k? Og kan Dell EU nægte at rep. den, hvis der sker noget?
Mvh
Super Djon
17 apr 2007, 15:30
Ja, spm. om told og moms skal selvf. også vendes. Har dog sluppet de sidste par gange. Men det er nok mere svært at undgå, når det angår en ny skærm, fremfor reservedele.
Havde egentlig søgt lidt rundt i forummet, og fundet lidt omkring emnet, men egentlig mest hvorvidt man fik en ny skærm eller ej.
Mvh
Super Djon
Havde egentlig søgt lidt rundt i forummet, og fundet lidt omkring emnet, men egentlig mest hvorvidt man fik en ny skærm eller ej.
Mvh
Super Djon
17 apr 2007, 16:19
Alt elektronik bliver stort set stoppet i dag. De sidste mange gange jeg har købt fra USA er også småting blevet stoppet, så at regne med at en hel skærm går igennem er nok optimistisk 
17 apr 2007, 17:04
Nej, det er nok ikke så sandsynligt.
Har dog på det seneste fået flere ting igennem uden bemærkning, sjovt nok.
Men bortset fra problemerne med importen, er der så nogle andre ting, som gør at skærmen ikke kan bruges i DK?
Har dog på det seneste fået flere ting igennem uden bemærkning, sjovt nok.
Men bortset fra problemerne med importen, er der så nogle andre ting, som gør at skærmen ikke kan bruges i DK?
17 apr 2007, 17:11
Strømforsyningen er kompatibel med både 110V og 240V, så den side af sagen skulle være god nok. Forbindelsen til computeren er selvsagt den samme 
18 apr 2007, 00:55
Det er utroligt hvad man kan komme til i et svagt øjeblik...
Nu skete det altså, den blev bestilt... og glæder mig som et lille barn

Nu skete det altså, den blev bestilt... og glæder mig som et lille barn
Senest rettet af super-djon 19 apr 2007, 15:26, rettet i alt 1 gang.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto