16 jan 2013, 22:08
Hej, efter en rigtig uheldig dag, er jeg simpelthen nødt til og bede om noget hjælp. Jeg har været så uheldig at min Samsung 55C8705 er afgået ved døden
, efter min søns leg kom for tæt på. Panelet er smadret og jeg er rimelig overbevist om at det er dødsdømt. Jeg har tegnet en ekstra forsikring i tidernes morgen på skærmen. Men hvis nu de dømmer den nede og skal erstatte med tilsvarende, hvad ender jeg så op med for en skærm på den af side af det hele??? Sidder jo egentlig og forventer, at det "kun" kan være en 55ES8005, men hvad siger i?
Jeg har kigget lidt på antal indgange og typer af indgange, men kan slet ikke finde ud af hvad der er tilsvarende. Og hvordan er det med Hz på det det gamle(UE55C870) var det 200hz og det nye (UE55ES8005 er 800hz men det er CMR???
Nogen der kan hjælpe
Jeg har kigget lidt på antal indgange og typer af indgange, men kan slet ikke finde ud af hvad der er tilsvarende. Og hvordan er det med Hz på det det gamle(UE55C870) var det 200hz og det nye (UE55ES8005 er 800hz men det er CMR???
Nogen der kan hjælpe