06 apr 2007, 15:08
Selv om jeg er en tøs, vil jeg gerne have et ordentligt LCD TV og ikke lures af smarte sælgere, der får provision for at anbefale et mærke. Dog er jeg jo ikke super HIFI entusiast, så kan nok ikke høre stor forskel på lyden.
Har undersøgt en del og mit valg går nu på et af flg. 4 tv:
Samsung 32 M71
Samsung 32 N71
Sony 32 V2500
Toshiba WL66 ZS (eller hvad det nu hedder)
Hører lidt modsatte meninger omkring Samsung, som jeg jo nok designmæssigt mest hælder til. også mulighederne for USB og flash card etc. er da rart eller?
Kan nogen hjælpe mig til at træffe beslutningen, så jeg snart kan få noget skønt at se på, vil det være en stor hjælp, tak.
Overvejer iøvrigt kraftigt at købe i Tyskland (Media-handel.de, hardwareversand.de eller digitalo.de) men ikke sikker på man kan betale v. levering først og om man så får 2 års garanti på varen. Har hørt noget om, at hvis man køber gennem parallelimport i DK er der ikke 2 års garanti - passer det?
Hilsen og god påske
Snowwhite
Har undersøgt en del og mit valg går nu på et af flg. 4 tv:
Samsung 32 M71
Samsung 32 N71
Sony 32 V2500
Toshiba WL66 ZS (eller hvad det nu hedder)
Hører lidt modsatte meninger omkring Samsung, som jeg jo nok designmæssigt mest hælder til. også mulighederne for USB og flash card etc. er da rart eller?
Kan nogen hjælpe mig til at træffe beslutningen, så jeg snart kan få noget skønt at se på, vil det være en stor hjælp, tak.
Overvejer iøvrigt kraftigt at købe i Tyskland (Media-handel.de, hardwareversand.de eller digitalo.de) men ikke sikker på man kan betale v. levering først og om man så får 2 års garanti på varen. Har hørt noget om, at hvis man køber gennem parallelimport i DK er der ikke 2 års garanti - passer det?
Hilsen og god påske
Snowwhite