Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Balloonatic
Tusind tak. Havde næsten givet op på at finde indstillinger til den skandinaviske model - jeg tester det lige af. Igen mange tak :)
Af Boost
Jeg har ikke selv fået leget med indstillingerne endnu.
Vejret har simpelthen været for godt :)

Jeg synes dog at billedet som standard er rigtig rigtig flot.
Af Balloonatic
Fuldt ud tilfreds med billedet med disse indstillinger. Lige som jeg gerne vil have det - tak for fundet :)
Af henlar
Hejsa.
Har lige anskaffet mig dette st50, hvilket jeg er godt tilfreds med.
Kan nogen fortælle mig hvilke instillinger der er bedst ?

Mvh
Henrik
Af Gunraf
henlar skrev:Hejsa.
Har lige anskaffet mig dette st50, hvilket jeg er godt tilfreds med.
Kan nogen fortælle mig hvilke instillinger der er bedst ?

Mvh
Henrik
Du kunne prøve, med de indstillinger længere oppe i tråden. Blot et forslag :)
Af kimdinho
Er der nogen der har nogle gode indstillinger til game-mode ?
Af carllynebo
Jeg finder ikke advanced instillinger...
anyone?
Af kimdinho
carllynebo skrev:Jeg finder ikke advanced instillinger...
anyone?
Tryk på Menu -> Billede -> Så gå til næste side.
Af carllynebo
Tak, fandt det - dog under følgende:
-> menu -> indstilling -> "forsæt" -> til
Af larsenge
Jeg har lige fået mig et ST50, men jeg blev ærlig talt lidt skuffet... billedet er super flot når det er sat ind på noget men ligeså snart at det begynder at panorere og det skal gå hurtigt så kan det godt "lagge" lidt og den stiller ikke helt flydende skarpt, jeg ved ikke om det er mig der har for høje forventninger eller hvad?

Mvh

Fjernsyns rookien
Brugeravatar
Af edinger
larsenge skrev:Jeg har lige fået mig et ST50, men jeg blev ærlig talt lidt skuffet... billedet er super flot når det er sat ind på noget men ligeså snart at det begynder at panorere og det skal gå hurtigt så kan det godt "lagge" lidt og den stiller ikke helt flydende skarpt, jeg ved ikke om det er mig der har for høje forventninger eller hvad?
Du har ikke for høje forventninger. Du har blot misforstået, hvorledes et korrekt billede skal se ud.

Som nævnt mange gange tidligere, er det "flydende skarpe", som du efterspørger, udtryk for det stik modsatte af en korrekt billedindstilling.

Dermed ikke sagt, at man ikke kan have subjektive præferencer, som går i den retning. Det kan man sagtens. Og det er helt fair.

Man skal i så fald blot være klar over, at ens personlige kvalitetsbegreb afviger væsentligt fra den branchestandard, som anmeldelserne på sites som dette hviler på.

For yderligere – søg på "sæbeopera-effekt", "soap opera effect", "interpolation".
Af larsenge
Jeg syntes umiddelbart at det er blevet noget bedre efter jeg har fået det indstillet, men før var jef virkelig bekymret for om det var en produktions fejl :-)

Alligevel tak for hjælpen ;-)